Opis stanowiska pracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
naczelnik wydziału do spraw kierowania pracami Wydziału Obsługi Analitycznej w Wydziale Obsługi Analitycznej Departamentu Programowania Prac RząduKancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- organizacja i koordynowanie prac Wydziału Obsługi Analitycznej oraz kierowanie pracownikami Wydziału przez: ustalanie priorytetów i hierarchii zadań ze względu na znaczenie i pilność, monitorowanie przydzielonej pracy, kontrolę postępów oraz terminowości realizacji zadań
- kontrola realizacji wykonywania zadań w zakresie weryfikacji formalnej i analizy: projektów ustaw, projektów aktów prawnych Rady Ministrów (rozporządzeń, uchwał), nienormatywnych dokumentów rządowych – kierowanych do Zespołu do Spraw Programowania Prac Rządu (ZPPR)
- merytoryczna obsługa ZPPR, w celu przedstawienia i zaopiniowania dokumentów oraz zgłoszonych do nich uwag, w tym: opiniowanie dokumentów w zakresie powierzonej tematyki z uwzględnieniem prawa UE, analizowanie zgłaszanych uwag i przedstawianie propozycji rozwiązań, opracowywanie notatek oraz informacji dla Przewodniczącego ZPPR
- kontrola realizacji wykonywania zadań w zakresie przygotowywania uwag do projektów dokumentów rządowych kierowanych w ramach uzgodnień międzyresortowych do Wiceprezesa Rady Ministrów
- inicjowanie oraz utrzymywanie współpracy w zakresie analizy merytorycznej i monitorowania projektów rządowych, przygotowywanych w poszczególnych resortach
- przygotowywanie nowych pracowników i osób odbywających praktyki do wykonywania powierzonych im obowiązków w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Obsługi Analitycznej, przede wszystkim w sprawach związanych z teoretycznymi i praktycznymi aspektami pracy Wydziału w przypadku rotacji pracowników
- sporządzanie notatek, pism i dokumentów dotyczących spraw pracowników Wydziału w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy Wydziału
Warunki pracyPracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca może być realizowana w nietypowych godzinach – dyżury.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
• wynagrodzenie zasadnicze w wysokość około 6 700,00 zł brutto (tj. mnożnik około 3,5),
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
• „ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.30,
• bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
• bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach kulturalnych),
• możliwość korzystania po preferencyjnych cenach z usług współpracujących z pracodawcą ośrodków wypoczynkowych,
• dopłatę do kart sportowych, parking dla rowerów, możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych,
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• stołówkę pracowniczą w budynku KPRM, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• wolontariat pracowniczy – możliwość angażowania się w zorganizowane akcje na rzecz osób potrzebujących,
• dobrą lokalizację, miłą atmosferę pracy.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/4494,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
W toku naboru dokonana zostanie weryfikacja formalna dokumentów oraz przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna. Ponadto w celu zapewnienia rzetelnej oceny kwalifikacji i kompetencji kandydatów w procesie naboru zastosowane zostaną:
• testy wiedzy – ocena wiedzy merytorycznej wymaganej jako niezbędna ,
• testy psychologiczne – ocena kompetencji miękkich wymaganych jako niezbędne - zainteresowani kandydaci mogą otrzymać informację zwrotną.
Dodatkowe informacje: nr. tel. (22) 694 73 15 (komórka ds. kadr), nr. tel. (22) 694 75 65 (Departament Programowania Prac Rządu).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- powyżej 3 lata doświadczenia zawodowego związanego ze świadczeniem pomocy prawnej lub obsługą prawną
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- wiedza z zakresu: przepisów ustawy o Radzie Ministrów i Regulaminu pracy Rady Ministrów oraz przepisów o Zespole ds. Programowania Prac Rządu, rządowego procesu legislacyjnego, zagadnień obejmujących działy administracji rządowej, prawa konstytucyjnego i ustrojowego prawa administracyjnego, przepisów o służbie cywilnej, przepisów dot. dostępu do informacji publicznej, przepisów o ochronie informacji niejawnych, przepisów dot. finansów publicznych i prawa podatkowego, budżetu i procesu budżetowania, dokonywania oceny budowy i kompletności projektów aktów prawnych
- umiejętności w zakresie: samodzielnego i szybkiego formułowania wniosków oraz proponowania rozwiązań, analizy oraz skutecznej argumentacji, podejmowania decyzji i odpowiedzialnego zarządzania ludźmi
- kompetencje miękkie: myślenie analityczne, rzetelność, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych lub legislacji lub prawa podatkowego
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego związane z zarządzaniem personelem
- ukończona aplikacja adwokacka/radcowska oraz uprawnienia adwokata/radcy prawnego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie aplikacji adwokackiej/radcowskiej oraz uprawnień adwokata/radcy prawnegooświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruDokumenty należy złożyć do: 2019-10-01
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu