Opis stanowiska pracy
Główny Inspektorat Transportu Drogowego w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
naczelnik wydziału do spraw budżetu Wydział Budżetu, Biuro FinansoweGłówny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Planowanie i koordynowanie realizacji zadań przez pracowników wydziału oraz ustalanie procedury kontroli ich wykonania,
- Wypracowywanie propozycji rozwiązań systemowych i proceduralnych, a także nadzorowanie i przestrzeganie ustawowych i wewnętrznych zasad oraz procedur
- Zapewnianie terminowego przygotowania dokumentów do Ministerstwa właściwego ds. transportu, Banku Gospodarstwa Krajowego, a także jednostek wewnętrznych GITD,
- Nadzorowanie oraz koordynowanie prac związanych ze sporządzeniem oraz dokonywaniem zmian w planie finansowym GITD oraz planie finansowym Krajowego Funduszu Drogowego w zakresie zadań będących w kompetencji Głównego Inspektora Transportu Drogowego,
- Nadzorowanie oraz koordynowanie bieżących analiz wykorzystania środków na wynagrodzenia oraz innych bieżących i okresowych raportów, analiz i ocen przebiegu wykonania i zaangażowania w ramach planu finansowego GITD oraz planu finansowego Krajowego Funduszu Drogowego,
- Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z kontrolą pod względem finansowym wniosków o zaciągnięcie zobowiązania oraz zawieranych umów w zakresie zgodności z planem finansowym GITD i Krajowego Funduszu Drogowego,
- Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem sprawozdań budżetowych oraz kwartalnych informacji w zakresie planu zatrudnienia i wynagrodzeń GITD,
- Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem rocznego harmonogramu wydatków i zapotrzebowania na środki finansowe,
Warunki pracyPraca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała – powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Główny Inspektorat Transportu Drogowego zapewnia swoim pracownikom:
• stabilną i ciekawą pracę;
• regularnie wypłacane wynagrodzenie;
• dodatek stażowy;
• dodatkowe wynagrodzenie roczne;
• nagrody – w zależności od wyników pracy;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
• pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku
• korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie;
• kartę Multisport.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe o profilu ekonomicznym;
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej w komórkach zajmujących się obsługą finansowo-księgową oraz 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość aktów prawnych: ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.
- Umiejętności: bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office.
- Kompetencje: dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, kierowanie, motywowanie, delegowanie, ocenia i rozwój pracowników, rozwiązywanie konfliktów, myślenie analityczne, zarządzanie stresem, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Praktyczna znajomość regulacji prawnych z zakresu budżetu państwa oraz zamówień publicznych;
- Znajomość jednego z języków obowiązujących w UE na poziomie B2;
- Umiejętność z zakresu motywowania siebie i innych oraz pracy zarówno samodzielnej jak i w zespole.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-06-18
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu