Opis stanowiska pracy
Główny Urząd Miar w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
naczelnik wydziałuGłówny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- zarządzanie i nadzorowanie pracy wydziału w tym planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie wykonywania zadań,
- dokonywanie analiz bieżących i planowych potrzeb sprzętowych, kadrowych oraz finansowych administracji miar i administracji probierczej w zakresie skuteczności i efektywności realizowanych przez nie zadań, w tym zarządzanie ryzykiem w tym obszarze,
- monitorowanie prawidłowości wykonywania przez organy terenowej administracji miar i administracji probierczej zadań należących do ich zakresu działania i przekazywanie Prezesowi Urzędu okresowych sprawozdań i wniosków w tym zakresie,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz terenową administracją miar w zakresie wykonywanych prac planistycznych oraz sprawozdawczości,
- przygotowywanie zestawień i sprawozdań związanych z zadaniami wykonywanymi przez administrację miar i administrację probierczą,
- przeprowadzanie analiz procesów metrologicznych i modelu funkcjonowania administracji miar oraz administracji probierczej,
- opracowywanie, na podstawie dokonywanych analiz, propozycji zmian systemowych oraz wytycznych i upowszechnianie standardów w zakresie działań wykonywanych przez terenowe organy administracji miar i administracji probierczej,
- udział w projektowaniu i wdrożeniach rozwiązań informatycznych wspierających funkcjonowanie administracji miar i administracji probierczej.
Warunki pracyCo oferujemy naszym pracownikom?
- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dogodną lokalizację w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy system czasu pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7.45 - 8.15) lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach),
- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Możliwe służbowe wyjazdy krajowe i zagraniczne, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacja o metodach naboru:
Etap I - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym
Etap II - pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu)
Etap III - zadanie symulacyjne
Etap IV - rozmowa kwalifikacyjna.
UWAGA! Uprzejmie informujemy, ż dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gum.gov.pl
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie BIP GUM, w zakładce "Praca w GUM" pod adresem: https://bip.gum.gov.pl/bip/klient-w-urzedzie/praca-w-gum/14,Informacje-o-wolnych-stanowiskach-pracy-w-GUM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 90 61 w godz. 8.00-16.00.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
5 lat doświadczenia w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- wiedza w zakresie: - analizy i optymalizacji procesów, - analizy danych i raportowania, - funkcjonowania systemów informatycznych wspierających analizy danych i raportowania, - zarządzania projektowego,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność wykorzystania narzędzi komputerowych dotyczących zbierania i gromadzenia informacji, przetwarzania danych, raportowania,
- umiejętności: współpracy, komunikacji, organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów,
- umiejętność zarządzania ludźmi,
- umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w zakresie wykonywania prac planistycznych, sprawozdawczych, sporządzaniu analiz lub w zarządzaniu ludźmi,
- znajomość działania terenowych organów administracji miar,
- umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi,
- umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- znajomość ustawy Prawo o miarach oraz aktów wykonawczych,
- znajomość kpa,
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-10-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu