#

Młodszy specjalista ds. zarządzania klientem inwestycyjnym

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Młodszy specjalista ds. zarządzania klientem inwestycyjnym

Miejsce pracy: Warszawa
1-6-69203-1
Wynagrodzenie: 7500 - 8100 PLN

Serdecznie zapraszamy do aplikacji na rolę: Młodszy specjalista ds. zarządzania klientem inwestycyjnym (praca w jezyku angielskim).

Zadania:
- wykonywanie operacji finansowych na platformie zarządzającej inwestycjami
- aktualizacja cen akcji
- przygotowywanie raportów z użyciem SQL oraz Excela na potrzeby bieżącej administracji
- realizacja prawnie wymaganych czynności zarządczych na rachunkach klientów
- współpraca z działami zagranicznymi

Wymagania:
- min. 6 miesięczne doświadczenie w administracji/obsłudze klienta
- ukończone studia na kierunku finansowym/ekonomicznym lub pierwsze doświadczenie w dziale finansów/księgowości
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- praca hybrydowa lub w 90% zdalna (biuro w Centrum Warszawy)
- ubezpieczenie medyczne
- karta sportowa
- karta lunchowa
- dofinansowanie do karty miejskiej

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi