Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Młodszy Specjalista ds. Klientów Biznesowych
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest międzynarodowa Firma Noclegi, będąca liderem portali rezerwacyjnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Swoim Klientom proponuje noclegi na 5 kontynentach, w ponad 200 000 obiektach noclegowych. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy obecnie Kandydatów/Kandydatek na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Klientów Biznesowych.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współtworzenie rozwoju obszaru Klienta Biznesowego. Do jej codziennych zadań będzie należeć kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami Biznesowymi, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji, przedstawianie indywidualnych ofert handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych partnerów (obiektów noclegowych, hoteli, pensjonatów), negocjowanie warunków, odpowiadanie na zapytania oraz pracę w wewnętrznym systemie.
Aplikuj na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Klientów Biznesowych i zdobądź doświadczenie zawodowe w międzynarodowej organizacji!
Nasz Klient zapewnia:
- Świetną lokalizację w Centrum Warszawy (5min piechotą od Metra Centrum).
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (8:00-16:30).
- Elastyczna forma zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie) .
- Na początek - wynagrodzenie 3200 zł brutto wraz z atrakcyjnym comiesięcznym bonusem premiowym.
- Zdobycie wiedzy z zakresu budowania relacji z Klientami Biznesowymi, negocjacji oraz sprzedaży.
- Pozytywną, nieformalną atmosferę pracy.
- Szkolenia wewnętrzne, indywidualne podejście do pracowników.
- Wsparcie zespołu i realny udział w rozwoju firmy.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin.
- Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte w sprzedaży telefonicznej.
- Otwartość na kontakt z Klientem.
- Chęć rozwoju w obszarze sprzedażowym.
- Zainteresowanie branżą turystyczną.