Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy kierownik projektu Wydział Strategii i Projektów w Departamencie Analiz i Strategii

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wspiera kierownika projektu w zarządzaniu projektami.
  • Ustala kwartalne i roczne harmonogramy z liderami zadań, zgodnie z zakresem merytorycznym i finansowym.
  • Realizuje bieżące zadania organizacyjne i merytoryczne, w tym prowadzi bazę wiedzy projektów, archiwizuje dokumentację i przygotowuje sprawozdania.
  • Uczestniczy w prowadzonych działaniach kontrolnych i audytowych oraz wdraża zalecenia pokontrolne.
  • Nadzoruje prowadzenie zamówień publicznych.
  • Dokonuje zmian we wnioskach o dofinansowanie projektów.
  • Współpracuje z komórkami Ministerstwa Zdrowia i partnera, zaangażowanymi w administrowanie projektem.


Warunki pracy


  • miejsce pracy znajduje się przy ul. Miodowej 15 w Warszawie;

  • budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszajacych się na wózkach inwalidzkich;

  • praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności
    gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1110).



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
zarządzanie projektami


pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie zarządzanie projektami
  • angielski na poziomie zaawansowanym
  • znajomość wytycznych realizacji projektów FERS
  • analityczne myślenie i samodzielna praca koncepcyjna
  • bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • umiejętność pracy z Jira i Confluence
  • znajomość metodyki Prince2Agile
  • umiejętność zarządzania dużym zespołem i projektem
  • umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
  • umiejętność argumentowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 październiak 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie zarządzanie projektami wg metodyki Prince 2 lub Agile


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy są m.in. opis stanowiska pracy, zakres czynności, zaświadczenie o zatrudnieniu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem:
    „DAS nr. 2509”.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi