
Marketing Manager (nowoczesne technologie)
WarszawaMarketing Manager (nowoczesne technologie)
Warszawa
NR REF.: 1173095
Twoja następna firma
Międzynarodowy producent w branży nowych technologii. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania do druku (produkty i usługi). Jest to bardzo znana marka w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, która stale poszerza portfolio produktowe, aby odpowiedzieć na potrzeby klientów w różnych sektorów.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreowanie, wdrażania strategii marketingowej marki w Polsce, w tym kształtowanie polityki komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz nadzór nad tworzeniem założeń strategii komunikacji marki. Zarządzanie segmentacją i wartością bazy klienckiej oraz rozwój produktu i zarządzanie jego cyklem życia.
Marketing Manager będzie dbał o:
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilną pracę dla dużej i rozwijającej się firmy oferującej rozwiązania wysokiej jakości, prowadzenia strategicznych projektów, samodzielność, możliwość wpływu na rozwój firmy, narzędzia do pracy oraz bardzo otwartą i przyjazną atmosferę w pracy.
Warszawa
NR REF.: 1173095
Twoja następna firma
Międzynarodowy producent w branży nowych technologii. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania do druku (produkty i usługi). Jest to bardzo znana marka w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, która stale poszerza portfolio produktowe, aby odpowiedzieć na potrzeby klientów w różnych sektorów.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreowanie, wdrażania strategii marketingowej marki w Polsce, w tym kształtowanie polityki komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz nadzór nad tworzeniem założeń strategii komunikacji marki. Zarządzanie segmentacją i wartością bazy klienckiej oraz rozwój produktu i zarządzanie jego cyklem życia.
Marketing Manager będzie dbał o:
- Marketing Strategiczny, w tym kształtowanie strategii biznesowej marki w obszarze rozwoju usług i produktów, określanie możliwych nowych kierunków rozwoju, definiowanie obszarów biznesowych i produktów, wsparcie procesu planowania budżetu sprzedaży
- Zarządzanie działaniami związanymi z opracowaniem i wdrożeniem w organizacji założeń strategii marki. Zapewnienie spójności działań związanych z komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną z jej założeniami
- Zarządzanie segmentacją i wartością bazy klienckiej celem generowanie szans sprzedażowych i zarządzanie procesem obsługi szans, analiza baz i określanie grup docelowych
- Rozwój produktu i zarządzenie cyklem życia produktu, optymalizacja portfela produktowego
- Analiza rynku i konkurencji oraz rekomendacje zmian produktu w zakresie funkcjonalnym oraz cenowym
- Definiowanie wytycznych do usprawnienia procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż
- Zarządzanie działaniami związanymi z PR, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną
- Odpowiedzialność i zarządzanie budżetem marketingowym
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi, m.in. agencje, domy mediowe,
- Kierowanie pracą działu marketingu oraz zarządzanie zespołem (2-3 osoby) – wyznaczanie kierunku, codzienne wsparcie, coaching, egzekwowanie zadań
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
- Poszukujemy osób z doświadczeniem w strategicznym kierowaniu działem marketingu (online oraz offline), w tym zarządzanie produktem, komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna, działania PR, analizy i badania rynkowe, proaktywne wsparcie działań sprzedażowych, zarządzanie kryzysowe.
- Marketing Manager powinien wykazywać się wiedzą merytoryczna z zakresu komunikacji marketingowej, PR i badań rynkowych, rozwoju i zarządzania produktem w kanale B2B oraz partnerskim.
- Znajomość oraz praktyczne wykorzystanie nowoczesnych kanałów komunikacji marketingowej, narzędzi do automatyzacji marketingu
- Efektywne zarządzanie współpraca z partnerami zewnętrznymi
- Niezbędne jest doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz biegła znajomość języka angielskiego
- Znajomość rynku i trendów w obszarze nowoczesnych technologii, usług IT będzie dodatkowym atutem. Mile widziane będzie doświadczenie w branżach pokrewnych, np. elektrotechnika, automatyka, przemysł, materiały budowlane, elektronika użytkowa, dobra konsumenckie, usługi biznesowe i pokrewne.
- Poszukiwana osoba powinna umieć przeprowadzać analizy, wyciągać wnioski oraz rekomendować działania w perspektywie krótko- i długo-terminowej, prezentacje. Wymagana jest znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
- Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba dobrze zorganizowana, proaktywna, kreatywna, zorientowana na biznes i na realizację celów oraz chętna do rozwoju i wdrażania strategicznych projektów w dużej organizacji.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilną pracę dla dużej i rozwijającej się firmy oferującej rozwiązania wysokiej jakości, prowadzenia strategicznych projektów, samodzielność, możliwość wpływu na rozwój firmy, narzędzia do pracy oraz bardzo otwartą i przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
