W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Market and Customer Intelligence - Project Manager
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, firmy medycznej o globalnym zasięgu, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Market and Customer Intelligence Project Manager.
Do głównych zadań będzie należeć:
- planowanie i wdrażanie projektów
- definiowanie celów i założeń
- zarządzanie budżetem i zespołem projektowym
- dbanie o jakość
- moitorowanie postępu i rezultatów prac.
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia w roli Project Managera w międzynarodowej organizacji
- kwalifikacje i certyfikaty zarządzania projektem - dowolne
- biegły angielski
Korzyści:
- umowa o pracę
- premia roczna
- ub. na życie
- ubezpieczenie medyczne
- karta multisport
- elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna
- obecnie możliwa praca hybrydowa (1-2 dni z biura)