
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Manager ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: RzeszówCo oferujemy
Twoje zadania
Twoje kwalifikacje
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie organizacji i rozwijać swoją karierę na stanowisku managerskim — czekamy na Twoją aplikację!
Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Numer referencyjny
a0tbI00000K0mdpQAB
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, bezpośrednio w strukturach naszego Klienta,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- kluczową rolę w strukturze organizacji, możliwość wdrażania własnych inicjatyw i rozwoju działu zakupów,
- pracę w środowisku międzynarodowym, w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- współpracę z profesjonalnym zespołem specjalistów oraz kadrą zarządzającą,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w systemie stacjonarnym w Rzeszowie.
Twoje zadania
- ustalanie strategii zakupowej i wdrażanie polityk zakupowych,
- kierowanie pracą zespołu zakupów (rekrutacja, rozwój, coaching i bieżące zarządzanie),
- odpowiedzialność za realizację celów kosztowych, jakościowych i terminowych działu zakupów,
- nadzór nad realizacją zamówień, negocjacje z dostawcami oraz analiza rynku dostawców,
- budowanie długofalowych relacji z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
- współpraca z innymi działami w firmie.
Twoje kwalifikacje
- minimum 5 lat doświadczenia w obszarze zakupów pozaprodukcyjnych, w tym w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w zarządzaniu kategoriami MRO, materiałami eksploatacyjnymi i zakupami pośrednich w środowisku produkcyjnym,
- znajomość krajowego i europejskiego rynku dostawców,
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych na poziomie strategicznym,
- praktyczna znajomość zarządzania zapasami i optymalizacji kosztów zakupowych,
- znajomość INCOTERMS oraz zasad międzynarodowego handlu,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego C1 (w mowie i piśmie),
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- doskonałe umiejętności organizacyjne, analityczne i interpersonalne,
- gotowość do sporadycznych podróży służbowych.
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie organizacji i rozwijać swoją karierę na stanowisku managerskim — czekamy na Twoją aplikację!
Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Numer referencyjny
a0tbI00000K0mdpQAB
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.