Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2029


Obowiązki:

Obowiązki na stanowisku Office Manager:
wsparcie Zarządu oraz kierowników działów w realizacji założeń strategicznych.
wdrożenie wraz z Zarządem, a także pomoc w egzekucji oraz współdefiniowanie OKR-ów na poziomie organizacji (Grupa WW i spółek powiązanych) oraz działów przedsiębiorstwa (brandów i działów/ sekcji w ramach struktury organizacyjnej).
przejęcie odpowiedzialności za wspólne z Zarządem takie ukształtowanie systemu zarządzania płynnością Grupa WW i spółek powiązanych, aby umożliwić dalszy rozwój firmy i skuteczne zwiększenie poziomu sprzedaży wraz z poziomem rentowności (marżowości i zysku) z tytułu świadczonych usług.
wdrożenie i utrzymywanie profesjonalnego preliminarzowania kosztów, prognozowania przepływów finansowych oraz zarządzania płynnością finansową z perspektywy 3 miesięcy wprzód.
kluczowe będzie także wzmocnienie zarządzania portfelem klientów, pomoc we wdrożeniu stałych procesów sprzedażowych.
zagwarantowanie zgodności formalno-prawnej prowadzonych działań (compliance) we współpracy z księgowością, kancelariami prawnymi i innymi wyspecjalizowanymi podmiotami oraz Zarządem.
współprowadzi z Zarządem oraz Pełnomocnikiem ds ISO - profesjonalny Systemu informacji zarządczej dla Grupa WW oraz spółek powiązanych, który to proces jest zasilany i nadzorowany przez Office Managera z pomocą księgowości, zarządu, office managera oraz kierowników poszczególnych działów i sekcji. Sprawny i rzetelnie prowadzony System informacji zarządczej przyczynia się do podejmowania przez naszą organizację trafnych decyzji odnośnie dalszego rozwoju i ekspansji na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych.
->obsługa (wfirma + salda bankowe+faktoring+preliminarzowanie+CRM+cashflow każdego działu i spółek) w celu zapewnienia Zarządowi rzetelnych danych do podejmowania decyzji strategicznych, taktycznych i operacyjnych;
-> Zarządzanie przepływami środków pieniężnych na poziomie organizacji;
-> Nadzór nad przepływami, zasobami i zapasami oraz raportowanie do Zarządu stanu tychże
-> Wykonywanie przeddecyzyjnych analiz na potrzeby Zarządu, w tym we współpracy z innymi kierownikami/jednostkami/komórkami organizacyjnymi/podwykonawcami spółki Grupa WW oraz spółek powiązanych;
-> Sprawozdawczość z prowadzonych działań i współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi;
-> Nadzór nad frekwencją, efektywnością godzinową oraz zafakturowywaniem realnych godzin pracy zespołu pracowników wewnętrznych oraz podwykonawców (controlling kosztowy i czasowy)
-> Obsługa kluczowych zadań w zakresie kadrowo-płacowym i księgowym (rozliczenia wyłącznie wewnętrznych pracowników i współpracowników)
-> Nadzór i kontroling nad compliance w zakresie współpracowników terenowych, koordynatorów, podwykonawców B2B
-> Współpraca z Zarządem w zakresie transformacji cyfrowej procesów wewnętrznych w Grupa WW i spółkach powiązanych;
-> Dokonywanie płatności kluczowych (w tym w ramach zarządzaniem płatnościami do 10000 zł)
-> Nadzór nad kwalifikowalnością wydatków w ramach kont pomocniczych działów (subkonta działów firmy) oraz poprawnością rozliczeń kosztowych (ścisły monitoring wydatków);



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, administracja, zarządzanie)Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie atutemWymagania stawiane wobec kandydataa) Dbałość o dobre imię i prestiż firmy oraz kształtowanie właściwej atmosfery w pracy;b) Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków;c) Bieżące informowanie zarządu oraz managementu o stanie prowadzonych spraw;d) Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy;e) Współpraca przy organizacji webinariów oraz prowadzenie webinarów;f) Organizacja konferencji stacjonarnych oraz onlineg) Wyszukiwanie dotacji dla spółek z grupy spółek powiązanych;


Miejsce pracy: HENRYKA JAKUBA KRECZMERA, 35-065 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi