W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Management Assistant
Miejsce pracy: WarszawaOur Client, a prestigious company from the real-estate sector, is looking for a candidate willing to join their newly-emerging Warsaw Office as a:
Management Assisatnt
Responsibilities:
- Support top management in daily duties (calendar, meetings, presentations, travel arrangements)
- Perform office manager duties
- Postal and courier services management - receive, sort and distribute incoming and outgoing mail
- Create and update internal communication within the company
- Manage conferences and meeting rooms
- Maintain office supply inventory
Requirements:
- At least 1 year experience in a similar position
- Fluency in English (at least B2+ level)
- The ability to set priorities and time management skills
- Excellent communication and interpersonal skills
Benefits:
- Permanent employment contract
- Medical insurance
- Internationl working atmosphere