Opis stanowiska pracy


Archiwum Akt Nowych w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kustosz do spraw ewidencji i przejmowania zasobu w Oddziale II ewidencji i opracowania zasobu archiwalnego

02-103 Warszawa ul. Hankiewicza 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikuje pomoce ewidencyjno-informacyjne pod względem poprawności formalnej, aktualności i wzajemnej spójności.
  • Prowadzi ewidencję zasobu archiwalnego m.in. księgi: nabytków, ubytków i przesunięć międzyzespołowych, kartotekę zespołów i zbiorów.
  • Przejmuje materiały archiwalne wraz ze sporządzoną do nich ewidencją, w porozumieniu z Oddziałem I.
  • Przygotowuje spisy robocze dla zespołów/zbiorów bez ewidencji.
  • Prowadzi teczki zespołów i zbiorów.


Warunki pracy

Praca na III piętrze budynku magazynowego nieprzystosowanego dla osób niepełnosprawnych - brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich, wysiłek fizyczny przy przenoszeniu materiałów archiwalnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze archiwistyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu znajomości ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Komunikacja
  • Samodzielność
  • Współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-07
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Akt Nowych
    ul. Hankiewicza 1
    02-103 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi