Opis stanowiska pracy

 

Kancelaria Prawna zlokalizowana w centrum Warszawy ze znakomitym połączeniem komunikacyjnym świadczy kompleksową obsługę prawno podatkową na rzecz przedsiębiorców, instytucji publicznych oraz osób fizycznych.

Zapraszamy do współpracy Ksiegową chcącą w miłej atmosferze pogłębiać swój warsztat rachunkowy :)

 

Opis stanowiska:

  • kontrola dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • dekretacja i księgowanie dokumentów finansowych, kosztowych, PK,
  • zapewnienie zgodności księgowań ze standardami rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,
  • uzgadnianie sald kont księgi głównej oraz kont ksiąg pomocniczych,
  • weryfikacja rozliczeń z dostawcami,
  • potwierdzenia i uzgadnianie sald z dostawcami,
  • sprawozdawczość GUS, US, Urząd Marszałkowski,
  • przygotowywanie raportów, analiz z zakresu danych księgowych,
  • prowadzenie pełnej księgowości spółki,
  • księgowanie faktur zakupu i sprzedaży,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • uzgadnianie sald kont oraz rozrachunków z dostawcami,
  • miesięczna kontrola sald kont księgowych,
  • sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
  • przygotowywanie deklaracji VAT,CIT, PIT,
  • przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby spółki,
  • reprezentowanie przed instytucjami zewnętrznymi: US, ZUS, GUS, UM,
  • rozliczanie płac i prowadzenie spraw kadrowych.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • możliwość rozwoju i budowania działu finansowo-księgowego,
  • pracę w środowisku opartym na jasnych zasadach i wartościach,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • miłą i przyjazną atmosferę.

 

Oczekujemy:

  • doświadczenia pracy na pełnych księgach,
  • mile widziane doświadczenie w firmie świadczącej usługi księgowe,
  • wykształcenia kierunkowego lub w trakcie studiów,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • praktyczna znajomość bieżących przepisów prawa podatkowego, oraz prawa pracy,
  • dobra znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
  • znajomość programów ksiegowych,
  • znajomość MS Office (szczególnie Excela),
  • dobrej organizacji i umiejętności pracy pod presją czasu,
  • zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków służbowych, pozytywna energia,
  • samodzielności i odpowiedzialności,
  • komunikatywności i myślenia analitycznego,
  • dyspozycyjności i zaangażowania,

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez SIG sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Solidarności 117 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest SIG sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Solidarnośći 117. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Prezentacja firmy

Kancelaria SIG funkcjonuje na rynku usług prawniczych od ponad 15 lat. W... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Prawo / Prokuratura

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi