W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Koordynator ds. analizy kontraktów i faktur
Miejsce pracy: WarszawaDla jednego z naszych międzynarodowych klientów, absolutnego lidera w swojej branży, poszukujemy specjalisty na stanowisko:
Koordynator ds. analizy kontraktów i faktur
Jako samodzielny specjalista będziesz odpowiedzialny za:
- analizę warunków kontraktowych
- poszukiwanie rozwiązań w przypadku pojawiających się problemów związanych z umowami
- procesowanie faktur zakupowych
- monitorowanie płatności i kosztów zgodnie z warunkami kontaktów i przepisami podatkowymi
- wprowadzanie i aktualizowanie informacji związanych z umowami i płatnościami
- tworzenie zleceń i zamówień zakupów/sprzedaży w systemie
- zarządzanie bazą danych klientów
- koordynację dostaw i zamówień wynikających z kontraktów
Wymagania:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w logistyce i finansach (zarządzaniu zamówieniami, procesowaniu lub wystawianiu faktur, analizie kontraktów i dokumentów)
- wiedza z zakresu podatków i wystawiania faktur zakupowych
- znajomość procesów logistycznych
- dobry angielski (min. B2)
- bardzo dobra znajomość Excela
- analityczne myślenie i świetne umiejętności komunikacyjne
- wykształcenie kierunkowe mile widziane (np. ekonomia, finanse, logistyka)
Korzyści:
- prywatne ubezpieczenie medyczne
- ubezpieczenie na życie
- atrakcyjny pakiet banefitów do wyboru (MyBenefit)
- liczne szkolenia, możliwość dofinansowania certyfikatów kierunkowych
- wynagrodzenie dostosowane do Twojego doswiadczenia