Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pułtusku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kontroler weterynaryjny do spraw zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pułtusku


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zwalczanie chorób zakażnych zwierząt,
  • pobieranie prób celem monitoringu chorób,
  • nadzór nad obrotem zwierzętami,
  • nadzór nad dobrostanem zwierząt,
  • prowadzenie dokumentacji.


Warunki pracy

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin, bariery architektoniczne - brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, schody, praca poza siedzibą urzędu - wyjazdy terenowe, kierowanie samochodem służbowym (niedostosowanym dla osób niepełnosprawnych), praca na zastępstwo.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pułtusku tel.: (23) 692 55 84 e-mail: piw_pultusk@wp.pl 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub wyższe: lekarz weterynarii, zootechnik, technik weterynarii,
wykształcenie związane z rolnictwem

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dyspozycyjność, obsługa urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy
  • w przypadku lekarza weterynarii kopia prawa wykonywania zawodu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-12-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pułtusku
    ul. Daszyńskiego 19/57
    06-100 Pułtusk

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/11/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi