Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/04/2021.

Kontroler Finansowy

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, stabilnej i rozwijającej swoje struktury w Polsce spółki z sektora budowlanego i nieruchomości aktualnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Kontrolera Finansowego/Biznesowego do siedziby w Warszawie (północna część).

Informacje o kliencie

Osoba na tym stanowisku bezpośrednio współpracować z Zarządem spółki i Dyrektorem Finansowym całej Grupy. Głównym zadaniem będzie kontrola finansowa i biznesowa wszystkich projektów budowlanych grupy, doradztwo i rekomendacje działań w zakresie warunków współpracy z kontrahentami oraz raportowanie.

Dodatkowo osoba zaangażuje się w tworzenie narzędzi kontroli i raportowania w spółce.

Opis stanowiska

  • Kontrola kosztów projektów,
  • Zarządzanie przepływami pieniężnymi projektów budowlanych,
  • Przygotowanie i analiza prognoz finansowych,
  • Przygotowanie raportów, prognoz i analiz dotyczących projektów budowlanych,
  • Raportowanie wyników i miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
  • Monitorowanie odchyleń, identyfikacja trendów i rekomendacja działań korygujących,
  • Analiza warunków i cen umów handlowych zakupu towarów i usług,
  • Współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych,

Profil kandydata

  • Wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość).
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku na stanowisku samodzielnego Analityka/Kontrolera w branży budowlanej,
  • Oczekiwane doświadczenie w zakresie kontroli finansowej i biznesowej projektów budowlanych,
  • Znajomość języka angielskiego będzie dużym atutem.
  • Doskonała praktyczna znajomość zagadnień rachunkowości zarządczej,
  • Otwartość na wyzwania i zmiany, komunikatywność, umiejętności budowania relacji w zespole,
  • Skrupulatność, dokładność, inicjatywa, pomysłowość, szukanie rozwiązań, odporność na stres i chęć rozwoju.
  • Umiejętność tworzenia narzędzi kontrolingowychkontrolingowych i raportów.

Oferujemy

Możliwość rozwoju w dynamicznie rosnącej organizacji, wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, benefitybenefitybenefitybenefity, bonus i świetną atmosferę pracy nakierowaną na rezultat.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry