Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 14/12/2018.

Kontroler finansowy ds. spółek zagranicznych

Warszawa, mazowieckie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • przygotowywanie rocznego budżetu, prognoz, oraz miesięczna kontrola ich realizacji i analiza odchyleń - dla spółek zagranicznych,
  • kontrola i koordynacja bieżących działań w spółkach zagranicznych (weryfikacja nowych umów handlowych, koordynacja działań windykacyjnych, bieżąca współpraca z handlowcami i bankami),
  • kontrola zapisów księgowych w spółkach i przygotowywanie raportów zarządczych dla zarządu,
  • nadzór nad przygotowaniem raportów kwartalnych, jednostkowych dla spółek zagranicznych,
  • koordynacja przepływów pieniężnych, weryfikacja, zlecanie płatności i planowanie płynności finansowej w podległych spółkach,
  • uzgadnianie transakcji i sald intercompany (miesięcznie) oraz wyliczanie miesięcznych rezerw przychodowych i kosztowych,
  • współpraca z audytorami spółek jednostkowych i audytorem grupy,
  • przygotowywanie raportów i rozwiązywanie problemów ad hoc,
  • ścisła współpraca z lokalnymi firmami księgowymi (kwestie podatkowe, zmiany w lokalnych przepisach) oraz kontrolerem finansowym grupy w przygotowaniu raportów finansowych,
  • bieżące nadzorowanie poprawności działania systemu do budżetowania i analiz (EUREKA), bieżące wsparcie dla dyrektora finansowego.

Wymagania:
  • min 3-letnie doświadczenie w pracy w firmie audytorskiej lub kilkuletnie na stanowisku specjalisty ds. kontrolingu,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
  • gruntowna wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej,
  • doświadczenie w udziale w procesach raportowania i planowania jak również wsparcia decyzji biznesowych,
  • samodzielność w działaniu, zorientowanie na realizacje powierzonych zadań, odpowiedzialność za podejmowanie działania,
  • bardzo dobra znajomość programu Excel oraz obsługi komputera.

Oferujemy:
  • stałe zatrudnienie w strukturach firmy na umowę o pracę na pełen etat,
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz,
  • warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
  • możliwość skorzystania z benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna),
  • atrakcyjną, dobrze skomunikowaną lokalizację pracy.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Finanse
Zapisz ofertę
do góry