Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej w Biurze Bezpieczeństwa

00-507 Warszawa pl. Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kieruje i nadzoruje pracę zespołu pracowników obsługujących Kancelarię Tajną, Kancelarię Tajną Międzynarodową i Kancelarię Kryptograficzną,
  • zapewnia przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych (tj. sprawuje nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, udostępnia dokumenty osobom do tego uprawnionym, opracowuje instrukcje dotyczące sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych itp.);
  • opracowuje plan ochrony informacji niejawnych w Ministerstwie;
  • opiniuje projekty aktów prawnych, opracowuje projekty wyznaczeń oraz upoważnień, projekty decyzji Ministra, projekty dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych, dokumentację określającą poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych itp.;
  • prowadzi postępowania wyjaśniające okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;
  • zapewnia przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz bezpieczeństwa informacji niejawnych przetwarzanych w niejawnych systemach teleinformatycznych;
  • obsługuje korespondencję i dokumentację oraz przeprowadza archiwizację dokumentów.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • nietypowe godziny pracy (przesyłki niejawne mogą być dostarczone po godzinach pracy lub w dni wolne, pracownik pozostaje wtedy w pracy lub jest wzywany telefonicznie do pokwitowania ich odbioru, udostępnienia odbiorcy i zdeponowania ich w kancelarii tajnej)

  • zagrożenie naciskami grup przestępczych, zagrożenie korupcją


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/pracuj-z-nami

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

  • Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu.

  • Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

  • W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy w pionie ochrony informacji niejawnych lub pełnieniu funkcji administratora niejawnych systemów teleinformatycznych
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" „TRÉS SECRET UE/ EU TOP SECRET”, „COSMIC TOP SECRET”
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych
  • Wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz archiwizacji dokumentów niejawnych
  • Myślenie analityczne
  • Zarządzanie ludźmi
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Współpraca
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe
  • Ukończone szkolenie kancelaryjno archiwalne I i II stopnia
  • Ukończone szkolenie dla kandydatów na kierowników oraz członków personelu kancelarii kryptograficznej UE


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" „TRÉS SECRET UE/ EU TOP SECRET”, „COSMIC TOP SECRET”
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenie kancelaryjno archiwalne I i II stopnia
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenie dla kandydatów na kierowników oraz członków personelu kancelarii kryptograficznej UE

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rozwoju i Technologii
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
    W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru BB_68.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/05/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi