Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/02/2020.

Kierownik działu produkcji (m/k)

Radom, Poland, mazowieckie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • monitorowanie i raportowanie potrzeb zakupowych w ramach poszczególnych kategorii,
  • zarządzanie podległym zespołem: określenie i rozwijanie najlepszych kompetencji, motywowanie i wspieranie, udzielanie informacji zwrotnych i rozliczanie menedżerów za wydajność ich zespołów,
  • odpowiedzialność za przygotowywanie i wykonanie budżetu działu: realizację celów pozostając w granicach budżetu, optymalizację kosztów.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane mechaniczne, zarządzanie produkcją lub pokrewne),
  • min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu produkcją w branży FMCG,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w optymalizacji procesów produkcyjnych przy wykorzystaniu narzędzi jakościowych i lean (5s, kaizen, problem solving),
  • rozwinięte umiejętności przywódcze i komunikacyjne oraz analityczne i organizacyjne.

Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju zawodowego,
  • możliwość pracy w organizacji w fazie intensywnego wzrostu i innowacji,
  • rzeczywisty wpływ na kształtowanie kultury organizacyjnej firmy,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy,
  • prywatną opiekę medyczną.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca
do góry