Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Kierownik Biura Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa
3-1-64479

Dla jednego z naszych klientów, z branży automotive, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Biura Zarządu.

Obowiązki:
- Zabezpieczenie obsługi administracyjnej biura (m.in. zarządzanie powierzchniami, współpraca w dostawcą floty samochodowej)
- Nadzór nad obsługą sekretariatu Spółki - zarządzanie 2-osobowym zespołem
- Nawiązanie kontaktów i współpraca z dostawcami i kontrahentami
- Opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznej organizacji
- Aktualizacją wewnętrznych aktów normatywnych, regulaminów, procedur, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie
- Prowadzenie spraw związanych ze zmianami struktury organizacyjnej oraz usprawnieniem organizacji wewnętrznej

Requirements:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: prawo, administracja, ekonomia)
- Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (koordynującym wiele zadań w obszarze administracji i organizacji),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Praktyczna znajomość z zakresu budowania i organizacji struktur
- Praktyczna wiedza w zakresie formułowania procedur wewnętrznych i regulaminów
- Wiedza z zakresu zarządzania obszarem administracji ( m.in. najem powierzchni, wynajem floty)
- Umiejętność właściwej i punktualnej realizacji powierzonych zadań
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy

Benefits:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji/umiejętności i zaangażowania w pracę
- Premię kwartalną za realizację celów
- Biuro w samym Centrum Warszawy
- Elastyczne godziny pracy
- Prywatna opieka medyczna
- Karta lunchowa
- Kulturę pracy dającą duże spektrum i samodzielność działania oraz szerokie możliwości nawiązywania kontaktów
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Niezbędne narzędzia pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi