Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Key Account Manager
Warszawa
NR REF.: 1158184


Kogo szukamy?

Dla naszego klienta, skandynawskiej firmy z branży Beauty, szukamy Key Account Managera, który wesprze wprowadzenie na polski rynek nowej marki kosmetyków do makijażu / pielęgnacji oczu / rzęs.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • Współpraca z sieciami handlowymi z branży Beauty (sieci perfumerii, drogerii itd.) oraz online stores.
  • Wprowadzenie na rynek nowej marki kosmetyków do makijażu /pielęgnacji oczu / rzęs
  • Inicjowanie oraz koordynacja kampanii marketingowych wspierających rozwój marki.

 Czego potrzebujesz by osiągnąć sukces:
  • doświadczenie w pracy dla producenta lub dystrybutora kosmetyków marek premium
  • doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek kosmetyków do sprzedaży w sieciach handlowych / salonach fryzjerskich / kosmetycznych (B2B)
  • mile widziane doświadczenie w pracy z dystrybutorami branży Beauty – dalszy rozwój kanałów sprzedaży zakłada ustanowienie subdystrybutorów na terenie PL,
  • Dobra znajomości j. angielskiego – warunek konieczny,
  • Umiejętność budowania relacji biznesowych i pozyskiwania nowych klientów,
  • Koncentracja i upór w dążeniu do realizacji celów biznesowych,
  • Proaktywność i postawa nastawiona na współpracę zespołową,

Oferujemy:
  • Pracę w środowisku międzynarodowym z marką kosmetyków premium
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość współtworzenia wprowadzenia i budowy świadomości marki na polskim rynku
  • Praca w miłym, kameralnym zespole, lokalizacja biura w bardzo atrakcyjnym miejscu w Warszawie

Co potrzebujesz zrobić teraz: 
Jeśli ta oferta wydaje się interesująca, kliknij  w "aplikuj teraz" i prześlij swoje aktualne CV lub zadzwoń do nas. 

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry