Dla naszego Klienta, firmy działającej w obszarze logistyki kontraktowej, poszukuję osoby na stanowisko:
Key Account Manager
04/2021
Lokalizacja miejsca pracy: Piaseczno
Zakres obowiązków:
- realizacja sprzedaży usług logistyki kontraktowej
- koordynowanie działań wokół umów handlowych
- współudział w przygotowywaniu koncepcji rozwoju sieci sprzedaży
- koordynowanie pracy handlowca e - commerce
- współpraca z działem wdrożeń i działem obsługi klienta
Wymagania:
- doświadczenie w samodzielnym pozyskiwaniu klientów
- mile widziana znajomość procesów związanych z logistyką kontraktową
- profesjonalizm, wysokie zaangażowanie w nowe wyzwania i umiejętność szukania
- efektywnych rozwiązań
- znajomość pakietu Office oraz systemów CRM
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
- wysokie zdolności interpersonalne
- prawo jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację
Oferujemy:
- pracę w rozwijającej się firmie
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.