Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/05/2021.

Key Account Manager

Warszawa, mazowieckie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Key Account Manager
Warszawa
NR REF.: 1147906


Twoja następna firma 
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży elektroniki użytkowej. Jedna z największych firm technologicznych, lider na rynku.

Twoje następne stanowisko 
KAM będzie odpowiedzialny za organizację i koordynację procesów sprzedażowych dla podległej grupy produktowej (AGD), planowanie zakupu i odsprzedaży – forecasting oraz realizację tych celów, planowanie ekspozycji produktów w sklepach. Do obowiązków należeć będzie również zarządzanie budżetem, analiza rynku i zarządzanie łańcuchem dostaw w ramach obszaru swojej odpowiedzialności (poparte planowaniem we współpracy z zespołem Supply Chain). Dodatkowo ważna jest koordynacja sprzedaży w kanale online (współpraca z zespołem Digital).

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy Kandydatów, którzy posiadają doświadczenie na podobnym stanowisku w branży AGD / elektronika użytkowa / FMCG / branże techniczne (samodzielne zarządzanie klientem „sieciowym” min. 3 lata). Wymagana jest umiejętność analizy danych, bardzo dobra znajomość excella, bardzo dobra znajomość j. angielskiego (statusy są prowadzone w języku angielskim), proaktywna postawa i nastawienie biznesowe, odporność na stres, konsekwencja w działaniu, umiejętność i chęć współpracy w zespole, gotowość do podróży służbowych na terenie Polski gdy będzie to możliwe ze względu na sytuację związaną z pandemią Covid-19.

Co zyskujesz?

Nasz Klient oferuje ciekawą pracę pełną wyzwań w międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy. Dodatkowo firma oferuje pakiet benefitów pozapłacowych (rozszerzona opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie i inne), możliwość współtworzenia marki i dostęp do jej najnowszych rozwiązań i produktów, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B, narzędzia pracy: samochód, telefon i laptop.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry