Key Account Manager w Dziale Klienta Strategicznego i Międzynarodowego
Warszawa Key Account Manager w Dziale Klienta Strategicznego i Międzynarodowego
Warszawa
NR REF.: 1098103
Naszym klientem jest firma doradcza z kapitałem francuskim.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za kompleksową współpracę z największymi klientami firmy w zakresie wszystkich linii produktowych, profesjonalną obsługę klientów – zarówno polskich, jak i w całym regionie CEE, pozyskiwanie nowych klientów, a także aktywne promowanie firmy na rynku.
Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w sprzedaży usług profesjonalnych/usług finansowych dla klientów biznesowych i budowaniu współpracy z klientami B2B oczekującymi usług o wysokiej jakości, ze złożonymi strukturami decyzyjnymi, samodzielności, dojrzałości biznesowej, wysokich umiejętności interpersonalnych, proaktywności, orientacji na cel i dynamizmu w działaniu, a także znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej bardzo dobrym. Doświadczenie w pracy z klientami międzynarodowymi jest mile widziane.
Nasz Klient zapewnia samodzielną pracę w stabilnej organizacji o przyjaznej kulturze organizacyjnej i wysokich standardach pracy, konkurencyjną podstawę wynagrodzenia oraz kilkuskładniowy atrakcyjny system premiowy, narzędzia pracy (w tym samochód służbowy), a także rozbudowany pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, bony żywieniowe, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie nauki języka).
Warszawa
NR REF.: 1098103
Naszym klientem jest firma doradcza z kapitałem francuskim.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za kompleksową współpracę z największymi klientami firmy w zakresie wszystkich linii produktowych, profesjonalną obsługę klientów – zarówno polskich, jak i w całym regionie CEE, pozyskiwanie nowych klientów, a także aktywne promowanie firmy na rynku.
Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w sprzedaży usług profesjonalnych/usług finansowych dla klientów biznesowych i budowaniu współpracy z klientami B2B oczekującymi usług o wysokiej jakości, ze złożonymi strukturami decyzyjnymi, samodzielności, dojrzałości biznesowej, wysokich umiejętności interpersonalnych, proaktywności, orientacji na cel i dynamizmu w działaniu, a także znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej bardzo dobrym. Doświadczenie w pracy z klientami międzynarodowymi jest mile widziane.
Nasz Klient zapewnia samodzielną pracę w stabilnej organizacji o przyjaznej kulturze organizacyjnej i wysokich standardach pracy, konkurencyjną podstawę wynagrodzenia oraz kilkuskładniowy atrakcyjny system premiowy, narzędzia pracy (w tym samochód służbowy), a także rozbudowany pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, bony żywieniowe, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie nauki języka).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.