#

Kandydat do pracy w Wydziale Inwestycji, Remontów i Eksploatacji

Narodowy Bank Polski

Warszawa, mazowieckie

Narodowy Bank Polski

Narodowy Bank Polski
Departament Administracji
poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Inwestycji, Remontów i Eksploatacji

 

Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • przygotowanie materiałów i dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w obiektach Centrali NBP, w szczególności w zakresie sporządzania założeń projektowych, programów funkcjonalno-użytkowych, przedmiarów itp.,
  • bieżąca współpraca z biurami projektowymi przy opracowywaniu zleconych prac projektowych oraz ocena merytoryczna i dokonywanie odbiorów dokumentacji projektowo-kosztorysowej sporządzanej dla potrzeb zadań remontowych i inwestycyjnych w Centrali NBP,
  • opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sporządzanej dla potrzeb zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych w obiektach Oddziałów Okręgowych NBP,
  • opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • przygotowywanie materiałów i dokumentacji dla potrzeb udzielania zamówień na usługi i roboty budowlane, udział w pracach komisji przetargowych,
  • pełnienie funkcji koordynatora dla zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
  • rozliczanie przeprowadzonych inwestycji i remontów, w szczególności weryfikacja obmiarów i kosztorysów,
  • udział w okresowych przeglądach technicznych obiektów budowlanych.

 

Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym,
  • posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • minimum 5-letni staż w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  • dobra znajomość prawa budowlanego,
  • umiejętność kosztorysowania w programie Norma Pro,
  • dobra znajomość aplikacji biurowych MS Office w szczególności Word, Excel, Outlook, Power Point,
  • minimum podstawowa znajomość programu AutoCad,
  • odpowiedzialność i rzetelność,
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem.

 

Dodatkowy atutem będzie:

  • posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • znajomość prawa zamówień publicznych i doświadczenie przy wykonywaniu zadań realizowanych w ramach zamówień publicznych,
  • umiejętność sporządzania harmonogramów z wykorzystaniem aplikacji MS Project.

 

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego pod opcją "Aplikuj".

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się bz dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi