Narodowy Bank Polski
Departament Administracji
poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Inwestycji, Remontów i Eksploatacji
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- przygotowanie materiałów i dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w obiektach Centrali NBP, w szczególności w zakresie sporządzania założeń projektowych, programów funkcjonalno-użytkowych, przedmiarów itp.,
- bieżąca współpraca z biurami projektowymi przy opracowywaniu zleconych prac projektowych oraz ocena merytoryczna i dokonywanie odbiorów dokumentacji projektowo-kosztorysowej sporządzanej dla potrzeb zadań remontowych i inwestycyjnych w Centrali NBP,
- opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sporządzanej dla potrzeb zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych w obiektach Oddziałów Okręgowych NBP,
- opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,
- przygotowywanie materiałów i dokumentacji dla potrzeb udzielania zamówień na usługi i roboty budowlane, udział w pracach komisji przetargowych,
- pełnienie funkcji koordynatora dla zadań inwestycyjnych i remontowych,
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego,
- rozliczanie przeprowadzonych inwestycji i remontów, w szczególności weryfikacja obmiarów i kosztorysów,
- udział w okresowych przeglądach technicznych obiektów budowlanych.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym,
- posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- minimum 5-letni staż w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
- dobra znajomość prawa budowlanego,
- umiejętność kosztorysowania w programie Norma Pro,
- dobra znajomość aplikacji biurowych MS Office w szczególności Word, Excel, Outlook, Power Point,
- minimum podstawowa znajomość programu AutoCad,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych,
- umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem.
Dodatkowy atutem będzie:
- posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- znajomość prawa zamówień publicznych i doświadczenie przy wykonywaniu zadań realizowanych w ramach zamówień publicznych,
- umiejętność sporządzania harmonogramów z wykorzystaniem aplikacji MS Project.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem elektronicznego formularza dostępnego pod opcją "Aplikuj".
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich rejestracji w systemie. Rekrutacja składa się bz dwóch etapów – analizy i oceny złożonych przez kandydatów dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych. O zakwalifikowaniu do drugiego etapu rekrutacji oraz terminie jego rozpoczęcia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.