Junior CRM Manager
Warszawa Junior CRM Manager
Warszawa
NR REF.: 1094777
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka kosmetyczna, lider na rynku.
Twoje następne stanowisko
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowiskoJunior CRM Manager.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Rozwijanie strategii personalizacji kampanii CRM
Planowanie, wdrażanie i koordynowanie kampanii CRM i e- commerce (w tym kampanii mailingowych, e-mailingowych, SMS-owych, mobile, itp.)
Określanie grupy docelowej, przygotowywanie oraz realizację kampanii CRM
Tworzenie i redagowanie treści w materiałach komunikacji z klientem
Analizowanie efektywności kampanii CRM i wprowadzanie usprawnień
Przygotowywanie raportów oraz rozliczeń akcji
Monitoring działań konkurencji w zakresie CRM
Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Zarządzanie budżetem CRM
Wsparcie w pracy CRM Project Managera
Praca w międzynarodowych grupach projektowych
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne
Doświadczenie w realizacji lub koordynacji kampanii CRM
Praktyczna znajomość narzędzi komunikacji marketingowej (on-line i off-line)
Wiedza odnośnie najlepszych praktyk oraz najnowszych trendów w e-mail marketingu
Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu online
Samodzielność i odpowiedzialność w zakresie wykonywanej pracy
Dbałość o wysoką jakość realizowanych zadań
Bardzo dobra obsługa pakietu Office
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Co zyskujesz?
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pakiet bonusów pozapłacowych
Możliwość rozwoju swoich kompetencji w dużej, międzynarodowej firmie
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1094777
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka kosmetyczna, lider na rynku.
Twoje następne stanowisko
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowiskoJunior CRM Manager.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Rozwijanie strategii personalizacji kampanii CRM
Planowanie, wdrażanie i koordynowanie kampanii CRM i e- commerce (w tym kampanii mailingowych, e-mailingowych, SMS-owych, mobile, itp.)
Określanie grupy docelowej, przygotowywanie oraz realizację kampanii CRM
Tworzenie i redagowanie treści w materiałach komunikacji z klientem
Analizowanie efektywności kampanii CRM i wprowadzanie usprawnień
Przygotowywanie raportów oraz rozliczeń akcji
Monitoring działań konkurencji w zakresie CRM
Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Zarządzanie budżetem CRM
Wsparcie w pracy CRM Project Managera
Praca w międzynarodowych grupach projektowych
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne
Doświadczenie w realizacji lub koordynacji kampanii CRM
Praktyczna znajomość narzędzi komunikacji marketingowej (on-line i off-line)
Wiedza odnośnie najlepszych praktyk oraz najnowszych trendów w e-mail marketingu
Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu online
Samodzielność i odpowiedzialność w zakresie wykonywanej pracy
Dbałość o wysoką jakość realizowanych zadań
Bardzo dobra obsługa pakietu Office
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Co zyskujesz?
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pakiet bonusów pozapłacowych
Możliwość rozwoju swoich kompetencji w dużej, międzynarodowej firmie
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.