Opis stanowiska pracy


Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII

Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw prowadzenia dokumentacji związanej z dowodami rzeczowymi oraz prowadzenia rejestru śledztw i dochodzeń w Wydziale Kryminalnym KP Warszawa Wawer

04-007 Warszawa ul. Grenadierów 73/75

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji związanej z dowodami rzeczowymi, a w szczególności: wykazów dowodów rzeczowych, ksiąg dowodów rzeczowych, ewidencji przyjęcia, wydania lub przekazania dowodów rzeczowych, protokołów okresowej inwentaryzacji dowodów rzeczowych;
  • rejestrowanie wykazów dowodów rzeczowych w księgach dowodów rzeczowych oraz nanoszenie numeracji, która stanowi załącznik do księgi;
  • przyjmowanie dowodów do magazynu, sprawdzanie zgodności opisu z wykazu pod kątem zgodności z zapisem w protokole czynności, podczas której dowód uzyskano oraz sprawdzanie poprawności oznaczenia na opakowaniach bądź na przymocowanych metryczkach;
  • realizowanie prawomocnych postanowień w przedmiocie dowodów rzeczowych zabezpieczonych do prowadzonych postępowań przygotowawczych;
  • rejestracja wszczętych śledztw i dochodzeń;
  • wprowadzanie danych do systemu eRCDŚ;
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale.


Warunki pracy

- praca o charakterze dynamicznym i statycznym; - sztuczne i naturalne oświetlenie; - wysiłek fizyczny - przenoszenie dowodów rzeczowych; - praca w pomieszczeniach na poziomie piwnic; - podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; - kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami; - wymuszona pozycja ciała; - praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy; - budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Umowa na czas określony. Uprzejmie informujemy kandydatki/kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz oświadczeń.

  • List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą ich sporządzenia i własnoręcznym podpisem kandydatki/kandydata.

  • Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu).

  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

  • Oferty zostaną komisyjnie zniszczone z upływem okresu archiwizacji.

  • Kandydatki/kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji.

  • Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych, analiza merytoryczna ofert spełniających wymagania formalne, rozmowa kwalifikacyjna.

  • Zatrudnienie nowego pracownika w KRP Warszawa VII może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika KRP Warszawa VII ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub potwierdzenia faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku posiadania poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez inny uprawniony podmiot.

  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,9147 kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze administracyjno-biurowym;

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa komputera, urządzeń biurowych;
  • umiejętności interpersonalne i współpracy;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
  • umiejętność działania pod presją czasu;
  • działanie pod presją czasu.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dni 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później.Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu funkcjonowania jednostki Policji, obiegu dokumentów itp.
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił.a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-05-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
    ul. Grenadierów 73/75
    04-007 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/05/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi