Opis stanowiska pracy


Komenda Rejonowa Policji Warszawa III

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw mieszkaniowych w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Wspomagającego

02-368 Warszawa ul. Opaczewska 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie oświadczeń mieszkaniowych i wniosków o przyznanie pomocy finansowej na właściwych formularzach, ustalenie uprawnień w drodze postępowania administracyjnego i sporządzanie projektów decyzji
  • Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych uchylających wymienione w zadaniu 1 decyzje, w oparciu o przepisy kpa i szczegółowe przepisy regulujące gospodarkę mieszkaniową w RSWiA
  • Naliczanie równoważnika za remont zajmowanego mieszkania oraz za brak lokalu mieszkalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie list wypłat dla osób uprawnionych obsługiwanych przez KRP Warszawa III
  • Prowadzenie kartoteki manualnej i w formie elektronicznej dla policjantów pełniących służbę w KRP Warszawa III oraz emerytów, rencistów i osób uprawnionych do renty rodzinnej, którzy zamieszkują na terenie jej podległym
  • Przygotowanie dokumentacji i współpraca z komisją mieszkaniową, a także instytucjami mogącymi przyznać lokale mieszkalne na rzecz policjantów KRP Warszawa III
  • Opracowywanie analiz, sprawozdań oraz zestawień statystycznych w zakresie swojego działania


Warunki pracy

- praca administracyjno - biurowa


- praca okresowo w pomieszczeniach magazynów akt archiwalnych


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy


- praca w wymuszonej pozycji ciała


- budynek bez podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami


- brak odpowiednich toalet dla osób z niepełnosprawnościami


- brak windy osobowej


- pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych


- oświetlenie naturalne i sztuczne



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, numer telefonu,

  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

  • UWAGA! List motywacyjny, życiorys/CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane,

  • Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,

  • Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,800 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok).



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Systematyczność
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Działanie w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.(Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa III
    ul. Opaczewska 8
    02-368 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/03/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi