Opis stanowiska pracy


Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV

Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw kancelaryjnych Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą i Korupcją

01-198 Warszawa Ul. Żytnia 36

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi dokumentację w tym elektroniczną (dzienniki, ewidencje, rejestry, książki, wykazy, ERCDŚ itp.) związaną z rejestracją wpływu i obiegu przesyłek lub innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii,
  • Pobiera materiały spraw wraz z dowodami rzeczowymi, śladami i przedmiotami związanymi z nimi oraz korespondencji w tym wielotomowych spraw i paczek z biura podawczego,
  • Prowadzi rejestry m.in. rozliczenia faktur, notatników służbowych,
  • Przeprowadza inwentaryzację spraw, dokumentów oraz innych materiałów rejestrowanych w dziennikach lub rejestrach w tym również sporządza wykazy spraw niezałatwionych policjantów wydziału.
  • PPrzygotowuje dokumentację do rozliczania funkcjonariuszy, sporządzanie protokołu zdawczo – odbiorczego odchodzących funkcjonariuszy.
  • Wykonuje czynności z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną, w oparciu o obowiązujące przepisy,
  • Udziela niezbędnych informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym w ramach określonych prawem oraz procedurami, a w razie potrzeby, kierowanie ich do właściwych policjantów, w celu zapewnienie prawidłowej pracy wydziału.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na I parterze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje czynności z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek przy wejściu wyposażony jest w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika 1,8000 kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
  • znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • kopie świadectw pracy potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
    ul. Żytnia 36
    01-198 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi