Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej oraz zaopatrzenia centralnego w Wydziale - Centralny Magazyn Mundurowy SG Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej

02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje projekty wybranych pism oraz prowadzi obsługę kancelaryjno – biurową Wydziału, przyjmuje i wysyła dokumentację oraz inną korespondencję a także archiwizuje dokumenty pozostające we właściwości Wydziału w celu zapewnienia płynności i prawidłowej realizacji obiegu dokumentacji i archiwizacji dokumentacji Wydziału;
  • Prowadzi ewidencję czasu pracy, udzielanych urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji oraz wypracowanych godzin nadliczbowych przez pracowników oraz funkcjonariuszy w wydziale, a także sporządza sprawozdawczość kadrową w celu realizacji spraw kadrowych Wydziału zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Bierze udział w pracach komisji przetargowych na zakup rzeczowych składników majątku ruchomego realizowanych przez komórkę właściwą ds. zaopatrzenia centralnego, w tym sporządzanie umów oraz udział w odbiorach jakościowych (kontrolach jakościowych) przedmiotów zakupionych w ramach zaopatrzenia centralnego w celu realizacji postanowień zawartych umów;
  • Przekazuje do depozytu wzory przedmiotów przedstawianych przez oferentów /wykonawców w przetargach organizowanych przez BTiZ KGSG, zwraca je do oferentów /wykonawców i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie w celu realizacji zasad pragmatyki służbowej i przepisów prawa;
  • Obsługuje oprogramowania FORTECH oraz obsługuje systemu zaopatrzenia funkcjonariuszy w przedmioty umundurowania, w celu prawidłowej realizacji zadań przez Wydział;
  • Dokonuje uzgodnień ewidencji finansowej Wydziału z Wydziałem Ekonomiczno – Organizacyjnym BTiZ KGSG w celu zapewnienia prawidłowej realizacji wydatkowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Nadaje indeksy materiałowe rzeczowym aktywom majątku ruchomego pozostającym we właściwości Wydziału w celu ich skatalogowania i użycia w dokumentacji ewidencyjnej;
  • Sporządza i opracowuje analizy, sprawozdania i informacje związane z działalnością finansową Wydziału, w celu prawidłowej realizacji wydatkowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca samodzielna biurowo-administracyjna,


- praca w siedzibie urzędu,


 Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- stałe godziny pracy (8.15-16.15),


- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,


- stanowisko zlokalizowane jest na II piętrze budynku,


- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda,


- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,


- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, skaner, niszczarka,


- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednakże są ograniczenia w swobodnym przemieszczaniu się ze względu na występowanie drzwi z samozamykaczami na korytarzach, 


- pomieszczenia higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,


- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

UWAGA!


LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS (CV) ORAZ WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.


Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.


W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.


Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.htmlPrzez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,
- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,


- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,


- referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,


- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.



  • Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2898,00 zł netto + dodatek za wysługę lat.

  • Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.

  • Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.

  • Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

  • Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obsługi komputera w środowisku WINDOWS (WORD, EXCEL)
  • Umiejętność korzystania z przepisów prawa
  • Umiejętność dzielenia się wiedzą oraz informacjami oraz selekcji informacji
  • Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Łatwość komunikacji
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zagadnień z zakresu: prawa zamówień publicznych, rachunkowości, ustawy o finansach publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji ( świadectwa pracy, uprawnienia, referencje)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-12-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Kadr i Szkolenia
    Komendy Głównej Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-514 Warszawa
    z dopiskiem „oferta pracy – inspektor do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej oraz zaopatrzenia centralnego CMM SG BTiZ KGSG” oraz numer ogłoszenia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/11/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi