Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej oraz zaopatrzenia centralnego w Wydziale - Centralny Magazyn Mundurowy SG Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej 02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Opracowuje projekty wybranych pism oraz prowadzi obsługę kancelaryjno – biurową Wydziału, przyjmuje i wysyła dokumentację oraz inną korespondencję a także archiwizuje dokumenty pozostające we właściwości Wydziału w celu zapewnienia płynności i prawidłowej realizacji obiegu dokumentacji i archiwizacji dokumentacji Wydziału;
- Prowadzi ewidencję czasu pracy, udzielanych urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji oraz wypracowanych godzin nadliczbowych przez pracowników oraz funkcjonariuszy w wydziale, a także sporządza sprawozdawczość kadrową w celu realizacji spraw kadrowych Wydziału zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Bierze udział w pracach komisji przetargowych na zakup rzeczowych składników majątku ruchomego realizowanych przez komórkę właściwą ds. zaopatrzenia centralnego, w tym sporządzanie umów oraz udział w odbiorach jakościowych (kontrolach jakościowych) przedmiotów zakupionych w ramach zaopatrzenia centralnego w celu realizacji postanowień zawartych umów;
- Przekazuje do depozytu wzory przedmiotów przedstawianych przez oferentów /wykonawców w przetargach organizowanych przez BTiZ KGSG, zwraca je do oferentów /wykonawców i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie w celu realizacji zasad pragmatyki służbowej i przepisów prawa;
- Obsługuje oprogramowania FORTECH oraz obsługuje systemu zaopatrzenia funkcjonariuszy w przedmioty umundurowania, w celu prawidłowej realizacji zadań przez Wydział;
- Dokonuje uzgodnień ewidencji finansowej Wydziału z Wydziałem Ekonomiczno – Organizacyjnym BTiZ KGSG w celu zapewnienia prawidłowej realizacji wydatkowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Nadaje indeksy materiałowe rzeczowym aktywom majątku ruchomego pozostającym we właściwości Wydziału w celu ich skatalogowania i użycia w dokumentacji ewidencyjnej;
- Sporządza i opracowuje analizy, sprawozdania i informacje związane z działalnością finansową Wydziału, w celu prawidłowej realizacji wydatkowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna biurowo-administracyjna,
- praca w siedzibie urzędu,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stałe godziny pracy (8.15-16.15),
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko zlokalizowane jest na II piętrze budynku,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, skaner, niszczarka,
- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednakże są ograniczenia w swobodnym przemieszczaniu się ze względu na występowanie drzwi z samozamykaczami na korytarzach,
- pomieszczenia higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
UWAGA!
LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS (CV) ORAZ WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.
Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.
W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.
Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.htmlPrzez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,
- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
- referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.
- Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2898,00 zł netto + dodatek za wysługę lat.
- Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
- Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
- Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość obsługi komputera w środowisku WINDOWS (WORD, EXCEL)
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa
- Umiejętność dzielenia się wiedzą oraz informacjami oraz selekcji informacji
- Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Łatwość komunikacji
- Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość zagadnień z zakresu: prawa zamówień publicznych, rachunkowości, ustawy o finansach publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji ( świadectwa pracy, uprawnienia, referencje)Dokumenty należy złożyć do: 2023-12-14
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem „oferta pracy – inspektor do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej oraz zaopatrzenia centralnego CMM SG BTiZ KGSG” oraz numer ogłoszenia