Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw udostępniania centralnej części państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Wydziale Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, Departament Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej

00-926 Warszawa Wspólna 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonuje prace związanych z udostępnianiem informacji, danych i materiałów czgik.
  • Prowadzi ewidencję materiałów zasobu, rejestru wniosków o udostępnienie materiałów zasobu, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  • Udziela informacji o materiałach stanowiących czgik oraz o sposobach i warunkach jego udostępniania
  • Wykonuje prace związane z przetwarzanie materiałów zasobu występujących w postaci nieelektronicznej do postaci elektronicznej
  • Wykonuje prace związane z wdrażaniem systemów informatycznych związanych z prowadzeniem czgik.
  • Wykonuje prace związane z wyłączaniem materiałów z zasobu.
  • Przygotowuje analizy, statystyki, sprawozdania związane z zakresem powierzonych zadań.


Warunki pracy


  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.

  • Praca na wysokosci do 3 metrow, praca w kurzu, praca z materialami zagrzybialymi.

  • Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

  • Obsługa standardowych urządzeń biurowych.

  • Węzeł sanitarny częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

  • Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).

  • Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi w zakresie udostępnienia materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • znajomość narzędzi oraz technik związanych z udostępnianiem danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-16
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka
    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl
    Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 31 478
    lub mailowego na adres: rekrutacje@gugik.gov.pl
    Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 56 31 478
    lub mailowego na adres: rekrutacje@gugik.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/12/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi