Opis stanowiska pracy


Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi informatycznej w Wydziale Administracyjno-Informatycznym, Departament Budżetowo-Organizacyjny

00-203 Warszawa Ul. Bonifraterska 17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnia dostępność działania wdrożonych systemów informatycznych, w tym administruje stacjami klienckimi i kontami użytkowników w środowisku domenowym Active Directory oraz administruje systemami informatycznymi w warstwie aplikacji, weryfikuje prawidłowość utworzenia kopii bezpieczeństwa we współpracy z Administratorem Kopii Bezpieczeństwa
  • obsługuje zgłoszenia IT, w tym wspiera użytkowników systemów informatycznych, oprogramowania, aplikacji, sprzętu informatycznego i urządzeń peryferyjnych – Helpdesk
  • przygotowuje analizy potrzeb i wymagań w obszarze zabezpieczenia sprzętowego; przygotowuje wymagania techniczno-funkcjonalne, określa wartości szacunkowe oraz bierze czynny udział w przeprowadzonych procedurach zakupowych, w tym powoływanych komisjach przetargowych
  • przygotowuje, konfiguruje oraz instaluje stanowiska komputerowe wraz z oprogramowaniem oraz przeprowadza doraźne szkolenia z zakresu obsługi aplikacji biurowych
  • współpracuje z podmiotami zewnętrznymi, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego systemów informatycznych, oprogramowania, sprzętu informatycznego i urządzeń peryferyjnych
  • sprawuje opiekę nad zasobami informatycznymi (w tym urządzeniami, oprogramowaniem i licencjami); uaktualnia rejestr sprzętów informatycznych oraz oprogramowania i licencji oraz prowadzi zapisy z wykonanych prac
  • uczestniczy w prowadzeniu spraw z zakresu cyberbezpieczeństwa urzędu oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego, w tym w opracowaniu rozwiązań bezpieczeństwa na podstawie wyników analizy ryzyka
  • współpracuje przy opracowywaniu kierunków rozwoju teleinformatycznego Państwowej Agencji Atomistyki; uczestniczy w pracach projektowo-wdrożeniowych w zakresie wprowadzanych nowych rozwiązań informatycznych oraz rozwoju użytkowanych systemów teleinformatycznych i oprogramowania


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.


Realizacja zadań związana:



  • ze stresem związanym z kontaktami z upoważnionymi przedstawicielami umów konserwacyjno-serwisowych związany z niedotrzymywaniem czasów reakcji, okresów napraw i konserwacji,

  • z zagrożeniem korupcją.


Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, posiada wejście z poziomu „0”. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości, windy oraz (na wybranych poziomach budynku) łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.


W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • W przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/paa/kariera-w-paa.

  • Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, opisy stanowisk pracy, zakresy czynności,  zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje.

  • Złożenie oświadczeń w formie elektronicznej obliguje do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów na kolejny etap naboru.

  • Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

  • Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.

  • Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mail.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 6 miesięcy w obszarze informatyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów aktów prawnych: ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych oraz RODO
  • znajomość zagadnień i standardów z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego systemów informatycznych
  • znajomość nowych rozwiązań i trendów rynku IT
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej
  • umiejętność skutecznej komunikacji
  • umiejętność współpracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • dyspozycyjność
  • umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, Internetu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-07-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
    Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
    Państwowa Agencja Atomistyki
    ul. Bonifraterska 17
    00-203 Warszawa
    z dopiskiem: Kadry "Inspektor DBO/WAI (101754)”
    Decyduje data wpływu oferty do urzędu.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/07/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi