Opis stanowiska pracy
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw planowania i realizacji budżetu w Departamencie Rozwoju Archiwów 02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Przygotowywanie projektów korespondencji w zakresie limitów budżetowych na poszczególne archiwa państwowe.
- Przygotowywanie decyzji budżetowych Naczelnego Dyrektora w zakresie zmian w planach finansowych w celu alokacji środków oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
- Przygotowywanie wkładów do sprawozdań finansowych i merytorycznych w zakresie działania komórki organizacyjnej.
- Obsługa systemu Trezor, Trezor BZ oraz Buza.
- Analiza danych oraz sprawozdań przedstawianych przez archiwa państwowe.
- Wsparcie kierownictwa w zakresie alokacji środków finansowych na poszczególne archiwa.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego, związanych z bieżącą realizacją zadań w komórce organizacyjnej.
Warunki pracy Warunki pracy:
- praca biurowa w siedzibie urzędu
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
- brak windy
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie planowania, ewidencji lub sprawozdawczości w jednostce sektora finansów publicznych.
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość zasad ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej – podstawowe zagadnienia.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Umiejętność logicznego myślenia i formułowania pism.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Umiejętność współpracy.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analizy i syntezy danych.
- Znajomość narzędzi w zakresie ewidencji i planowania Znajomość systemu Trezor.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyoświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie.Dokumenty należy złożyć do: 2021-12-10
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2 D
02-517 Warszawa