Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw ewidencji majątku w Wydziale Księgowości i Finansów w Biurze Dyrektora Generalnego

00-139 Warszawa ul. Elektoralna 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi szczegółową ewidencję ilościowo-wartościową środków trwałych i pozostałych środków trwałych według klasyfikacji rodzajowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, w tym prowadzi ewidencję księgową w tym zakresie
  • nalicza umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz prowadzi ewidencję księgową i sporządza sprawozdania statystyczne z zakresu ewidencji majątku
  • prowadzi indywidualne kartoteki wyposażenia pracowników Urzędu
  • kontroluje pod względem formalnym i rachunkowym dowody obrotu składnikami majątkowymi stanowiącymi podstawę przychodu, ewidencjonuje przesunięcia między miejscami użytkowania i rozchodu składników majątkowych
  • nadaje numery inwentarzowe, przekazuje do odpowiedniej komórki organizacyjnej Urzędu dokumenty przyjęcia środka trwałego – symbol OT z nadanym numerem inwentarzowym i wydruki składników majątku
  • uzgadnia comiesięcznie dokonane zapisy w systemie ewidencji majątku z zapisami na kontach syntetycznych Księgi Głównej
  • uczestniczy w pracach inwentaryzacyjnych, uzgadnia i wyjaśnia różnice inwentaryzacyjne i dokonuje ich wyceny oraz sporządza wykazy niedoborów i nadwyżek


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.


W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie BIP GUM, w zakładce "Praca w GUM" pod adresem:


https://bip.gum.gov.pl/bip/klient-w-urzedzie/praca-w-gum/wzory-dokumentow/1291,Wzory-dokumentow.html



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów w zakresie Klasyfikacji Środków Trwałych
  • umiejętność naliczenia amortyzacji i umorzenia
  • umiejętność sporządzania sprawozdań w zakresie ewidencji składników majątku
  • umiejętność: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacja na osiąganie celów
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość ustawy Prawo o miarach
  • umiejętność obsługi programu QUORUM


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-08-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Miar
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Elektoralna 2
    00-139 Warszawa

    Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/08/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi