Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi bankowej w Wydziale Rachunkowości Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje bankowość elektroniczną w zakresie przygotowania przelewów do wysłania kontrahentom, monitoruje przepływy pieniężne na rachunkach bankowych w Narodowym Banku Polskim w celu terminowej realizacji płatności,
  • obsługuje bankowość elektroniczną w zakresie przygotowania przelewów do wysłania kontrahentom, monitoruje przepływy pieniężne na rachunkach bankowych w Banku Gospodarstwa Krajowego. Prowadzi rejestry wystawianych dokumentów. Wystawia dokumenty księgowe dotyczące płatności Komendy Głównej Straży Granicznej w celu bieżącej realizacji zadań wydziału,
  • obsługuje system COLLECT w zakresie złożonych przez kontrahentów zabezpieczeń umów oraz wadiów przetargowych w celu przetrzymania zdeponowanych środków na okres realizacji umów, prowadzenia postępowania przetargowego. Otwiera mikrorachunki oraz je zamyka,
  • prowadzi rejestry wystawianych dokumentów celem monitorowania i ich weryfikacji,
  • wystawia dokumenty księgowe dotyczące operacji finansowych na rachunkach bankowych Komendy Głównej Straży Granicznej celem sporządzania wyciągów bankowych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


·      praca samodzielna biurowo-administracyjna,


·      praca w siedzibie urzędu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


·      praca w pomieszczeniu biurowym,


·      praca w godzinach: 8:15 – 16:15,


·      stanowisko pracy inspektora zlokalizowane jest na I piętrze budynku,


·      dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,


·      budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne, brak windy, korytarze dzielone drzwiami
z samozamykaczami),


·     brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,


·     brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,


·     praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,


·     praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,


·      obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

UWAGA!


LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS (CV) ORAZ WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.


Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.


W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.



  • Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:
    http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html


  • Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
    - świadectwa pracy/służby,


- zaświadczenia o zatrudnieniu,


- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach   umów cywilnoprawnych,


- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
 referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,


- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.


 



  • wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2207 zł netto + dodatek za wysługę lat,

  • dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,

  • rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonychw ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,

  • kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

  • przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,

  • wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
    http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
     


Jednocześnie urząd zapewnia swojemu pracownikowi:



  • stabilną i ciekawą pracę,

  • regularnie wypłacane wynagrodzenie,

  • dodatek stażowy,

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,

  • nagrody - w zależności od wyników pracy,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • wsparcie na etapie wdrażania do pracy,

  • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku,

  • korzystną ofertę dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie finansów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych (MS Office) i urządzeń peryferyjnych
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Kadr i Szkolenia
    Komendy Głównej Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-514 Warszawa
    z dopiskiem: „oferta pracy – inspektor WR BF KGSG oraz numer ogłoszenia”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi