Opis stanowiska pracy


Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw administracyjnych i archiwalnych Biuro Dyrektora Generalnego

Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa,
Al. Jana Pawła II nr 11
00-828 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu Głównego Inspektora Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Zastępcy Głównego Inspektora oraz Dyrektora Generalnego;
  • prowadzenie archiwum zakładowego;
  • nadzór nad porządkowaniem dokumentów wytworzonych w komórkach organizacyjnych;
  • przejmowanie od pracowników uporządkowanej dokumentacji do archiwum zakładowego;
  • gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie i brakowanie dokumentacji archiwalnej.


Warunki pracy

• praca biurowa i fizyczna w siedzibie urzędu,
• praca biurowa przy użyciu komputera, drukarki, skanera;
• stanowisko pracy z naturalnym oświetleniem i sztucznym oświetleniem,
• różnorodność prowadzonych równolegle zadań,
• praca pod presją czasu,
• praca częściowo w magazynie,
• budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (praca na 7-8
piętrze – winda, drzwi na klatkę schodową wyposażone są w samozamykacze).
• narzędzia i materiały pracy - komputer, skaner, drukarka,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w placówce pocztowej. Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
W ciągu jednego miesiąca od publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Po tym terminie dokumenty podlegają zniszczeniu.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy na stanowisku administarcyjno-biurowym w administarcji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zagadnień związanych z pracą w korpusie służby cywilnej oraz na stanowiskach urzędniczych,
  • kurs podstawowy prowadzenia archiwum zakładowego,
  • biegła znajomość systemu EZD lub pokrewnego,
  • dokładność, staranność,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • zdolności organizacyjne
  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi