Opis stanowiska pracy


Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Państwowa Agencja Atomistyki,
ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współdziałanie z kierownikiem obiektu, zarządcą, ochroną obiektu oraz innymi użytkownikami obiektu w sprawach związanych z prawidłowym funkcjonowaniem technicznym wynajmowanych pomieszczeń i miejsc parkingowych, w którym zlokalizowana jest siedziba PAA. Zgłaszanie awarii i nieprawidłowości oraz interweniowanie w sprawach związanych z usuwaniem awarii. Nadzorowanie realizacji i rozliczenia umowy najmu pomieszczeń i miejsc parkingowych w obiekcie,
  • Administrowanie składnikami majątku PAA – wyposażeniem kwaterunkowym i urządzeniami biurowymi, w tym prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczaniem umowy na ubezpieczenie mienia PAA,
  • Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem samochodami służbowymi, w tym: 1) dokonywanie okresowych kontroli stanu pojazdów służbowych oraz nadzorowanie wykonywania napraw i konserwacji, 2) rejestrowanie i wyrejestrowywanie pojazdów służbowych, 3) nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych pojazdów służbowych, 4) nadzór nad terminowym dokonywaniem płatności za ubezpieczenia pojazdów służbowych,
  • Dokonywanie okresowych kontroli stanu urządzeń biurowych oraz wykonywanie ich napraw i konserwacji,
  • Udział w kwalifikacji oraz organizowanie fizycznej likwidacji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych – samochody, urządzenia biurowe, wyposażenie kwaterunkowe. Przygotowywanie zlikwidowanych środków trwałych i wyposażenia do wywiezienia przez firmę utylizacyjną, w tym odbieranie protokołów z utylizacji,
  • Przygotowywanie dokumentacji zakupowej (opisów przedmiotów zamówienia, szacunków, protokołów z rozeznania rynku, wniosków zakupowych),
  • Udział w przygotowaniu planu zakupów, planu rzeczowo-finansowego, harmonogramu wydatków oraz zapotrzebowań dekadowych na środki finansowe z obszaru swojego działania,
  • Udział w komisjach powoływanych zarządzeniami wewnętrznymi Dyrektora Generalnego PAA (np. inwentaryzacyjnych, oceny przydatności składników majątku, likwidacyjnych).


Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych, wysiłek fizyczny. Budynek posiada wejścia z poziomu „0” dla osób poruszających się na wózkach, poprzez drzwi skrzydłowe ewakuacyjne otwierane przez ochronę budynku. Budynek posiada specjalne toalety dla osób niepełnosprawnych znajdujące się na parterze oraz na wybranych poziomach budynku

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu).
Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej PAA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Etapy naboru:
1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert.
2. Rozmowa kwalifikacyjna weryfikująca wiedzę i kompetencje.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 376 94 39


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w administracji w jednostkach budżetowych (w tym min. 1 rok w obsłudze administracyjnej lub gospodarczej).

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów aktów prawnych: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym wraz z rozporządzeniem w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa,
  • Umiejętność skutecznej komunikacji, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność i terminowość, umiejętność współpracy,
  • Dyspozycyjność,
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, Internetu,
  • Posiadanie prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Udział w komisjach powoływanych aktami wewnętrznego zarządzania w urzędzie (np. inwentaryzacyjnych, oceny przydatności składników majątku, likwidacyjnych) – co najmniej 2-krotny


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, kserokopie zakresów obowiązków, kserokopie opisów stanowisk,
  • Kserokopia prawo jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kserokopie aktów wewnętrznego zarządzania w urzędzie potwierdzające udział kandydata w komisjach inwentaryzacyjnych, oceny przydatności składników majątku, likwidacyjnych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi