Opis stanowiska pracy
Komenda Rejonowa Policji Warszawa IVKomendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Rejonowa Policji Warszawa IV
ul. Żytnie 36
01-198 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie sekretariatu/kancelarii zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ewidencjonowanie i zapewnienie obiegu korespondencji, udzielanie niezbędnych informacji interesantom, obsługa sprzętu biurowego i komputerowego w celu zapewnienia prawidłowej pracy Wydziału dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu,
- Prowadzenie dokumentacji (dzienniki, ewidencje, rejestry, skorowidze, wykazy itp.) związanej z rejestracją wpływu i obiegu przesyłek lub innej dokumentacji związanej z działalnością wydziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji
- Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli będących na stanie policjantów i pracowników oraz innych ewidencji i rejestrów w celu zapewnienia realizacji przepisów prawa oraz poleceń przełożonych
- Udzielanie informacji interesantom zewnętrznym i wewnętrznym w ramach określonych prawem oraz procedurami, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych policjantów, pracowników cywilnych, komórek lub jednostek organizacyjnych w celu umożliwienia dostępu do żądanej informacji
- Przeprowadzanie inwentaryzacji spraw i dokumentów oraz innych materiałów rejestrowych w dziennikach lub rejestrach w tym również sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych w celu zapewnienia właściwego z nimi postępowania oraz ich rozliczania przez pracowników i policjantów
- Prowadzenie registratury oraz wykonywanie czynności z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną, w oparciu o obowiązujące przepisy
- Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych w związku z odejściem policjantów i pracowników w celu ich prawidłowego rozliczenia
Warunki pracypraca administracyjno - biurowa,
praca w siedzibie urzędu,
kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem,
praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czau pracy,
praca przy oświetleniu mieszanym,
praca na II piętrze, brak wind dla osb niepełnosprawnych,
narzędzia pracy: komputer, kserokopiarka, fax
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zatrudnienie na czas określony w celu zastępstwa pracownika podczas jego usprawiedliwionej nieobecności. Uprzejmie informujemy kandydata/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymaga formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisane oświadczenia. Oferty przesłane po terminie oraz nie spełniające wymaga formalnych nie będą rozpatrywane. Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani zostaną poinformowano terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Proszę o powołanie się na numer ogłoszenia. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Numer do kontaktu 22 603 94 80
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie na kierunku administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w administracji biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność obsługi urządzen biurowych
- znajomość obsługi komputera z zakresie pakietu MS Office,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność komunikacji,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość Kodeksu pracy
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwow zakładowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-12-12
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu