Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Regional Coordinator

Miejsce pracy: Warszawa
3-14-62830
Salary: 8500 - 12000 PLN

For our Client, one of the world's leading manufacturing companies, we are currently looking for a candidate who would like to join their HR team.
This is a replacement contract (for min. 18 months), with a possibility of extension.

HR Advisor/HR Regional Coordinator
Key Accountabilities
Your tasks will include:
- coordinating internal trainings for employees in Europe (planning, budgeting, reporting)
- monitoring Needs’ Analysis for internal and external trainings, searching for suppliers, preparing budgets
- reporting
- conducting recruitment processes (all Poland)
- conducting employee onboarding
- providing support to employees in various HR-related topics and resolving any issues that may arise
- cooperating with an external payroll service provider
- managing employee’ benefits
- supporting and advising business managers (recruitment and HR strategy, needs, trends)

Requirements:
- minimum 3-5 years of experience in HR, supporting senior business managers
- fluent English (wtitten and spoken)
-ability to make HR decisions, assess leadership talent and effectively interface with high-level business and operations leaders.
-strong analytical and problem-solving skills;
-ability to work in a changing environment and strategically promote an inclusive/diverse workforce.
-capability to handle and execute multiple issues and projects simultaneously
-passion for innovative HR solutions and process improvements

Benefits:
As a member of the team, you will receive:
- employment contract for 18 months, with a possibility to convert to a permanent contract
- a salary reflecting your experience
- benefits package

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi