W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Coordinator
Miejsce pracy: WarszawaFor our Client, multinational professional services company we are currently looking for:
Human Resources Coordinator
HR Coordinator is responsible for the end-to-end contractor life cycle (find, enable, manage, exit) in line with client requirements, liaising with line and senior managers and acting as the point of contact for all the stakeholders involved.
What will be your responsibilities:
- Maintain close relationship with project managers and agencies in order to understand requirements & provide on-boarding solutions
- Manage end to end process (provide first level candidate screening; organize interviews, benchmarking and rate negotiations; exit or early terminations)
- Ensure all requests are actioned in timely manner, liaising with the Contractor Exchange Helpdesk, Legal, HR or Tax where appropriate, resolving problems and finding best solution and communicate in the agreed manner
- Ensure effective customer and supplier relationship serving as initial escalation point for issue resolution
- Team requirements associated with the day-to-day operation (participate on team calls/meetings; trainings; process document maintenance; providing ideas for continuous improvement).
Requirements:
- Preferable experience in HR/Recruitment area
- Fluent written and spoken in English and Polish
- Good organizational skills
- Computer literacy (eg. Word, Excel, PowerPoint)
- Previous experience in HR/Recruitment area
- Demonstrates ability to understand client requirements
Benefits:
- Temporary employment contact for 6 months (with possibility of extension)
- Medical care package and Multisport card