
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR and Office Manager
Miejsce pracy: WarszawaDla jednego z naszych klientów z siedzibą w Warszawie poszukujemy samodzielnej i doświadczonej osoby na stanowisko:
HR and Office Manager
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz administrację biura w niewielkiej, dynamicznie rozwijającej się firmie.
Główne obowiązki:
- rekrutacja pracowników
- onboarding
- tworzenie opisów stanowisk
- planowanie ścieżek karier
- przeprowadzenie ocen rocznych i ankiet satysfakcji
- komunikacja wewnętrzna
- wspieranie pracowników i dbanie o jakość życia w firmie
- koordaynacja benefitów pracowniczych
- współpraca z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych
- zarządzanie budżetem biura
- dbanie o bieżące sprawy z zakresu office managementu
- koordynacja pracy bezpośrednio podległych 2 osób
Wymagania:
- bardzo dobry angielski (min. B2)
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (miękki HR)
- dobra znajomość polskiego Prawa Pracy
- zaangażowanie, otwartość, samodzielność i skrupulatność
Korzyści:
- umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna i karta Multisport
- praca w międzynarodowym środowisku
