Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR and Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa
1-14-70592-1
Wynagrodzenie: 10000 - 13000 PLN

Dla jednego z naszych klientów z siedzibą w Warszawie poszukujemy samodzielnej i doświadczonej osoby na stanowisko:

HR and Office Manager

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz administrację biura w niewielkiej, dynamicznie rozwijającej się firmie.

Główne obowiązki:

- rekrutacja pracowników
- onboarding
- tworzenie opisów stanowisk
- planowanie ścieżek karier
- przeprowadzenie ocen rocznych i ankiet satysfakcji
- komunikacja wewnętrzna
- wspieranie pracowników i dbanie o jakość życia w firmie
- koordaynacja benefitów pracowniczych
- współpraca z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych
- zarządzanie budżetem biura
- dbanie o bieżące sprawy z zakresu office managementu
- koordynacja pracy bezpośrednio podległych 2 osób

Wymagania:
- bardzo dobry angielski (min. B2)
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (miękki HR)
- dobra znajomość polskiego Prawa Pracy
- zaangażowanie, otwartość, samodzielność i skrupulatność

Korzyści:
- umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna i karta Multisport
- praca w międzynarodowym środowisku

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi