HR and Admin Assistant
Warszawa HR and Admin Assistant
Warszawa
NR REF.: 1102990
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży multimediów – poszukujemy osoby na stanowisko:
HR&Admin Assistant
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w przygotowywaniu list płac(współpracę z firmą zewnętrzną w tym zakresie) oraz kalkulowaniu bonusów pracowniczych, organizację procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikację ogłoszeń, selekcję aplikacji, prowadzenie wywiadów, uczestnictwo w rozmowach kwalifikacyjnych, administrowanie bazą kandydatów), a także porządkowanie i archiwizację dokumentacji kadrowej czy administrowanie benefitami pracowniczymi.
W ramach pracy na tym stanowisku, przewidziane są także zagraniczne podróże służbowe do Francji –raz na 2-3 miesiące.
Dodatkowo do zadań Asystenta/tki będzie należała współpraca z administratorem budynku, organizowanie eventów wewnętrznych czy planowanie i organizowanie podróży służbowych.
Od kandydatów oczekujemy minimum rocznego doświadczeniana stanowiskach administracyjnych lub HR-owychi biegłej znajomości języka angielskiego(ze względu na specyfikę pracy i obcojezycznego przełożonego), a także dobrej znajomości prawa pracy. Mile widziane wykształcenie kierunkowe.
Klient oferuje umowę o pracę w rozwijającej się firmie międzynarodowej, opiekę medyczną oraz kartę lunchową, a także możliwość rozwoju w dziale HR, nawet bez wcześniejszego doświadczenia w tym obszarze.
Lokalizacja: okolice Galerii Mokotów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV w jezyku angielskimpoprzez przycisk "Aplikuj".
Warszawa
NR REF.: 1102990
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży multimediów – poszukujemy osoby na stanowisko:
HR&Admin Assistant
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w przygotowywaniu list płac(współpracę z firmą zewnętrzną w tym zakresie) oraz kalkulowaniu bonusów pracowniczych, organizację procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikację ogłoszeń, selekcję aplikacji, prowadzenie wywiadów, uczestnictwo w rozmowach kwalifikacyjnych, administrowanie bazą kandydatów), a także porządkowanie i archiwizację dokumentacji kadrowej czy administrowanie benefitami pracowniczymi.
W ramach pracy na tym stanowisku, przewidziane są także zagraniczne podróże służbowe do Francji –raz na 2-3 miesiące.
Dodatkowo do zadań Asystenta/tki będzie należała współpraca z administratorem budynku, organizowanie eventów wewnętrznych czy planowanie i organizowanie podróży służbowych.
Od kandydatów oczekujemy minimum rocznego doświadczeniana stanowiskach administracyjnych lub HR-owychi biegłej znajomości języka angielskiego(ze względu na specyfikę pracy i obcojezycznego przełożonego), a także dobrej znajomości prawa pracy. Mile widziane wykształcenie kierunkowe.
Klient oferuje umowę o pracę w rozwijającej się firmie międzynarodowej, opiekę medyczną oraz kartę lunchową, a także możliwość rozwoju w dziale HR, nawet bez wcześniejszego doświadczenia w tym obszarze.
Lokalizacja: okolice Galerii Mokotów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV w jezyku angielskimpoprzez przycisk "Aplikuj".
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.