#

Helpdesk - wsparcie techniczne klientów

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Helpdesk - wsparcie techniczne klientów

Miejsce pracy: Warszawa
3-6-64671

Dla naszego klienta, firmy z branży medycznej, poszukujemy

Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego

Na tym stanowisku będziesz udzielał wsparcia technicznego w dziale defibrylatorów zewnętrznych.

Twoje zadania na tym stanowisku to m.in.
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mejlowych dotyczących działania sprzętu
- identyfikacja przyczyn problemów z przesyłem danych
- weryfikacja płatności w systemie
- udzielanie instrukcji w celu przywrócenia prawidłowego działania transmisji danych
- przygotowanie srzętu do wysyłki dla klienta
- eskalacja w przypadku braku możliwości natychmiastowego wsparcia
- kontakt z serwisem, działami IT klienta
- sporządzanie raportów

Requirements:
- doświadczenie we wsparciu technicznym klienta, działach helpdesk
- umiejętność konfigurowania sieci WIFI i rozwiązywania problemów z łącznością
- doświadczenie w zakresie zdalnego dostępu oraz narzędzi zwiększania produktywności, takich jak VPN, środowisko współpracy Microsoft
- gotowość do sporadycznych podróży służbowych

Benefits:
- umowa o pracę na okres 1,5 roku
- możliwość poznania specyfiki branży medycznej
- benefity pozapłacowe (opieka medyczna, dofinansowanie do karty multisport, karta lunchowa)
- praca w trybie hybrydowym

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi