Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Graphic Designer
Warszawa
NR REF.: 1152735


Your new company
We are helping our client, one of the biggest e-commerce companies, to establish a new office in Warsaw. The company is successfully and rapidly expanding worldwide and sees a great potential on Polish market, as a start of further development in Europe.

Your new role
You will join the company as a Graphic Designer having responsibility to:
  • Formulate, develop and prepare designs of marketing media for our online platform, particularly in the creation of banners and other collaterals to be uploaded to the application
  • Generate ideas to portray concepts and deliver messages to advertise products / services
  • Maintain brand consistency throughout all our marketing collaterals
  • Stay updated and research on current market trends on design / retail design
  • Other ad hoc tasks as assigned by the managers

What you'll need to succeed
You are a perfect candidate if you have:
  • At least 3 years of relevant experience
  • Excellent communication skill in English and Polish, in both verbal and written forms
  • Attention to detail, self-motivation and ability to work in a fast-paced working environment with a customer-focused attitude
  • Analytical mindset
  • Excellent stakeholder and people management skills

What you'll get in return
  • Contract of employment
  • Private medical care and Multisport card
  • Work from our office in the centre of Warsaw
  • Multinational environment – chance to develop your language skills
  • Great development opportunities and possibility to learn from the best
  • Having impact on establishing new business

If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Obsługa klienta
do góry