Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Energii w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw nowych mediów w Wydziale Prasowym w Departamencie Komunikacji 00-450 Warszawa ul. Przemysłowa 26
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Zarządzania i prowadzi profile w serwisach społecznościowych, w tym: planuje harmonogram promocji działań Ministerstwa w mediach społecznościowych; tworzy i publikuje treść postów; tworzy materiały graficzne i audiowizualne; moderuje komentarze; zapewnienia dostępności mediów społecznościowych dla osób z niepełnosprawnościami, współpracuje na bieżąco i nadzoruje wykonawców, rozwija i promuje kanały Ministerstwa w mediach społecznościowych.
- Prowadzi kampanie, działania oraz projekty informacyjne, promocyjne oraz edukacyjne w mediach społecznościowych. Analizuje i dokonuje wyboru grup docelowych. Definiuje cele, określa komunikaty oraz docelowe efekty działań. Dokonuje wyboru kanałów i narzędzi komunikacji (w tym m.in.: internet, konferencje, seminaria, konkursy, etc.). Monitoruje przebieg kampanii, projektów informacyjnych oraz promocyjnych i edukacyjnych. Analizuje efektywności kampanii, działań, projektów informacyjnych oraz promocyjnych i edukacyjnych. Koordynuje działaniami komunikacyjnymi. Sprawuje nadzór nad wykonawcami.
- Przygotowuje materiały informacyjne i promocyjne, w tym infografiki, filmy i zdjęci z wydarzeń z udziałem kierownictwa lub inne materiały promocyjne graficzne i audiowizualne. Analizuje i dokonuje wyboru grup docelowych, kanałów dystrybucji oraz celów. Przygotowuje zakres merytoryczny i treści merytoryczne. Opiniuje i konsultuje treści merytoryczne. Opracowuje koncepcje graficzne. Przygotowuje tezy, prezentacje, artykuły, notatki etc.
- Udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym udostępnia informacje publiczne), przygotowuje odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej oraz inne wnioski i zapytania. Przygotowuje decyzje administracyjne w przypadku odmowy, analizuje przekazywane przez KO informacje oraz kreuje pomysły.
- Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym: przeprowadza rozeznania rynku; szacuje wartości zamówień; sporządza opisy przedmiotu zamówienia; opracowuje projekty umów; uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowych; opiniuje dokumentację; nadzoruje wykonanie umów; przeprowadza odbiory przedmiotów umów.
Warunki pracy - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego;
- duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych;
- praca przy komputerze w pozycji siedzącej;
- użytkowanie sprzętu biurowego;
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie public relations/ social media/ komunikacji społecznej/ marketingu.
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Posiadanie wiedzy z zakresu komunikacji społecznej i public relations, w tym mediów społecznościowych.
- Znajomość zagadnień dotyczących działu administracji: gospodarka, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, mieszkalnictwo.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów.
- Umiejętność współpracy.
- Komunikacja, w tym umiejętność pisania i redagowania tekstów.
- Rzetelność, kreatywność, myślenie analityczne.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Posiadanie wiedzy związanej z obszarami działania ministerstwa i komunikacją społeczną z naciskiem na komunikację prowadzoną w mediach społecznościowych. Niezbędna jest również bieżąca aktualizacja posiadanej wiedzy oraz kreatywność w sposobie przygotowania treści i proaktywność w samodzielnym poszukiwaniu treści do wykorzystania w kanałach.
- Posiadanie umiejętności pracy w zespole (często kilka osób realizuje jedno przedsięwzięcie) oraz interpersonalne (regularna współpraca z pracownikami z innych departamentów, od których pozyskiwane są informacje).
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2 lub oświadczenie o tej znajomości.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2025-12-12
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Energii, 00-450 Warszawa, ul. Przemysłowa 26
Dokumenty można składać również osobiście w Kancelarii Ministerstwa w godzinach 8:00-16:00.
Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MENERGII/SkrytkaESP