Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Biurze Dyrektora Generalnego

00-926 Warszawa ul. Żurawia 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi bieżący nadzór i kontrolę w zakresie warunków, organizacji i metod pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
  • zapewnia wymagany przepisami prawa poziom BHP oraz dba o podnoszenie standardów, w tym zakresie
  • prowadzi postępowania powypadkowe
  • prowadzi ocenę ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy
  • organizuje i/ lub prowadzi szkolenia/ seminaria/ konferencje
  • ustala przydział odzieży roboczej na stanowiskach w zakresie BHP


Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego

  • na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,

  • wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi schodowe,

  • przy wejściu zainstalowane są drzwi otwierane automatycznie,

  • pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,

  • w budynku drzwi wejściowe i korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich,

  • jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową,

  • do dyspozycji osób niewidzących lub słabowidzących jest winda z przyciskami na panelu sterowania z oznaczeniami w alfabecie Braille'a,

  • winda przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,

  • korytarze nie są szerokie, jednak oznaczone kontrastowymi kolorami i w miarę możliwości pozbawione są większych przeszkód,

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

  • do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w służbie bhp, w tym rok na stanowisku samodzielnym lub kierowaniu zespołem

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy
  • uprawnienia metodyczne do prowadzenia szkoleń
  • aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego dla pracowników służby bhp, inspektorów ochrony przeciwpożarowej
  • znajomość aktów prawnych regulujących sprawy bhp i ochrony przeciwpożarowej oraz prawa budowlanego
  • posiadanie kompetencji: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja; myślenie analityczne; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie sytemu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji określonych w wymaganiach niezbędnych
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie związane z obowiązkiem lustracyjnym - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Żurawia 6/12; 00-926 Warszawa

    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka

    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi