Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw zamówień publicznych w Zespole ds. Zamówień Publicznych w Biurze Dyrektora Generalnego 00-082 Warszawa ul. Senatorska 14
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Kontroluje oraz weryfikuje pod względem formalno-prawnym dokumenty składane przez komórki organizacyjne Ministerstwa (np. wnioski o zaangażowanie środków, opisy przedmiotu zamówienia, specyfikacje warunków zamówienia, projekty umów i inne) w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych.
- Przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych, w tym postępowania w zakresie informatycznym i cyberbezpieczeństwa, sporządza dokumentację w oparciu o dane przekazane przez komórki wnioskujące o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udziela wyjaśnień, dokonuje zmian w dokumentach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Bierze udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze sekretarza lub członka Komisji.
- Koordynuje w Ministerstwie gromadzenie informacji niezbędnych do prowadzenia postępowań przez Centralnego Zamawiającego oraz zbiera i analizuje informacje od komórek organizacyjnych.
- Udziela wsparcia merytorycznego z zakresu stosowania Prawa zamówień publicznych pracownikom innych komórek organizacyjnych Ministerstwa.
- Opracowuje i dostosowuje przepisy wewnętrzne w zakresie dokonywania zakupów i udzielania zamówień.
- Archiwizuje dokumentację w celu zapewnienia właściwych warunków i okresu przechowywania dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Przygotowuje dokumentację wymaganą przez uprawnione podmioty, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne, opracowuje wyjaśnienia oraz udziela informacji w odpowiedzi na kierowane do urzędu pytania dotyczące zrealizowanych zamówień.
Warunki pracy Budynek ul. Senatorska 14
- budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich.
Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się
na wózku inwalidzkim;
- ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich pomiędzy piętrami, konieczna asysta innego pracownika/opiekuna;
- udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu głównym terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych, poprzez aplikację YourWay;
- przy wejściu głównym po lewej stronie na pierwszym stopniu, znajduje się słupek
z przyciskiem wzywającym dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
- udogodnienia dla rowerzystów – parking, prysznic.
Budynek ul. Senatorska 12
- budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu
po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim;
- pomieszczenia służbowe usytuowane na 1 i 2 piętrze budynku – możliwość wjazdu windą;
- na piętrach udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się, w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych, poprzez aplikację YourWay;
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
Budynek ul. Marszałkowska 142
- budynek Centrum Królewska. Budynek 14-kondygnacyjny;
- pomieszczenia służbowe usytuowane na 2 piętrze budynku – wjazd/zjazd windy;
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy;
- swobodny dostęp do obiektu oraz na piętro 2 dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
- praca w pokoju wieloosobowym;
- praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych, np.: kserokopiarka, skaner, niszczarka;
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
- udogodnienia dla rowerzystów – parking i szatnie.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w MSiT znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/sport/zgloszenia-wewnetrzne
Ważne uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
- Składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń obowiązujące przy naborach do pracy w Ministerstwie Sportu i Turystyki dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów
- Dokumentami potwierdzającymi długość doświadczenia zawodowego / stażu pracy są dokumenty jednoznacznie potwierdzające zamknięty okres świadczenia pracy: np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu.
- Dokumentami potwierdzającymi charakter wykonywanej pracy są np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy.
- Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia do urzędu.
- Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu/wpływu na skrzynkę mailową) nie będą rozpatrywane.
- Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
- W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem ePUAP wiadomość musi być opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym zweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub zaufanym profilem.
- Kandydatki/kandydaci którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektroniczej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Ukończone szkolenie w zakresie zamówień publicznych.
- Kompetencje miękkie: rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, komunikacja.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV w szczególności zawierające dokładne informacje dotyczące: posiadania co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, ukończenia szkolenia z zakresu zamówień publicznych.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego.
- Kandydat do oferty może załączyć kopie dokumentów potwierdzających: posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego (dokumentami potwierdzającymi długość posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są dokumenty potwierdzające zamknięty okres zatrudnienia: np. zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy; dokumentami potwierdzającymi charakter/obszar posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy); ukończenie szkolenia z zakresu zamówień publicznych.
- Kandydat, który nie załączył do swojej oferty kopii dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub wymagane uprawnienia na kolejnych etapach naboru może zostać zobowiązany do ich dostarczenia.
- Wzory oświadczeń są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-18
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
lub składając osobiście w Kancelarii z dopiskiem: BDG/36/2025
Zachęcamy do składania dokumentów w wersji elektronicznej w formie skanu na adres: nabory@msit.gov.pl. W temacie wiadomości proszę dodać wyraźny dopisek: BDG/36/2025.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Prosimy o zapoznanie się z ważnymi uwagami dotyczącymi wymaganych dokumentów i oświadczeń.