Opis stanowiska pracy


Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz koordynacji służby BHP w urzędzie w Biurze Dyrektora Generalnego

02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje i organizuje pracę służby bhp w urzędzie
  • Prowadzi i dokumentuje kontrolę warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, sporządza okresowe analizy stanu bhp, w tym informuje o występujących zagrożeniach i ryzykach oraz przedstawia propozycję przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, w tym przygotowuje projekty stosownych regulacji wewnętrznych
  • Prowadzi szkolenia wstępne – instruktaż ogólny w zakresie bhp dla nowo zatrudnionych pracowników, stażystów, praktykantów oraz wolontariuszy
  • Bierze udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, monitorowaniu oraz nanoszeniu zmian w kartach analiz ryzyka
  • Prowadzi rejestr i dokumentację z zakresu spraw bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Bierze udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących planowanych prac modernizacyjnych, remontowych i inwestycyjnych oraz bierze udział w przekazywaniu do użytkowania przebudowanych (remontowanych) obiektów albo ich części oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
  • Prowadzi sprawy związane z rozliczeniem kosztów zakupu okularów korygujących wzrok
  • Ustala okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy, wypadków traktowanych na równi z wypadkami przy pracy, w drodze do pracy oraz w drodze z pracy
  • Monitoruje wykorzystanie budżetu medycyny pracy, w tym potwierdzanie zgodności wystawionych faktur z faktycznie zrealizowanymi badaniami
  • Wystawia skierowania na badania okresowe pracowników we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych, w tym prowadzi rejestr wystawionych skierowań
  • Współdziała w zakresie przydziału i gospodarowania środkami ochrony indywidualnej, odzieżą i obuwiem roboczym, w tym na bieżąco analizuje potrzeby oraz analizuje wykonanie i zaangażowanie wydatków budżetowych


Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- budynek urzędu niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak podjazdów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 


INNE INFORMACJE:


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


 


Dokumenty można składać:


- w formie papierowej na adres urzędu lub osobiście w kancelarii GIOŚ


- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacje@gios.gov.pl. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń


Kandydatki/kandydaci, którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.


 Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.


Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.


UWAGA: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w rekrutacji również osoby niepełnosprawne.


Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.


 


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.22 369-17-64, 22 369-17-75


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo wyższe i studia podyplomowe w zakresie bhp

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w realizacji zadań służby bhp

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów regulujących obowiązki pracodawcy w zakresie bhp
  • Znajomość przepisów regulujących uprawnienia i obowiązki służby bhp
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Rzetelność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-10-01
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
    02-362 Warszawa
    z dopiskiem: „239/BDG/BHP/2023”
    lub na adres mailowy: rekrutacje@gios.gov.pl
    z dopiskiem: „239/BDG/BHP/2023"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/09/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi