Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw planowania i budżetu w Świętokrzyskim Kampusie Laboratoryjnym Głównego Urzędu Miar w Wydziale Planowania i Budżetu w Biurze Dyrektora Generalnego

00-139 Warszawa Elektoralna 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje prace związane ze sporządzeniem oraz dokonywaniem zmian w planie finansowym dla części 64 – Główny Urząd Miar, w szczególności w ŚKLGUM w zakresie: a) dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia – Centrala GUM (w szczególności w ŚKLGUM), b) dysponenta części 64 – GUM, który obejmuje dysponentów trzeciego stopnia, w tym Centralę GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Dokonuje kontroli pod względem finansowym wniosków o zaciągnięcie zobowiązania oraz zawieranych umów w zakresie zgodności z planem finansowym GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Tworzy bieżące analizy wykorzystania środków oraz okresowe raporty i oceny przebiegu wykonania i zaangażowania w ramach planu finansowego GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Przygotowuje wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym GUM, w szczególności w ŚKLGUM, wnioski o uruchomienie rezerw celowych oraz wnioski o zapewnienie finansowania przedsięwzięcia
  • Sporządza na potrzeby Ministra Finansów, Biura Analiz Sejmowych oraz Komisji Sejmowych i Senackich projekty szczegółowych informacji związanych z projektem oraz wykonaniem budżetu w części 64 – Główny Urząd Miar, w szczególności w ŚKLGUM
  • Wykonuje czynności związane z obsługą Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planowania: projekty planów i plany oraz obsługi dysponenta: wnioski o decyzje budżetowe, blokadę środków, wnioski o modyfikację harmonogramu, harmonogram wydatków, aktualizacja poszczególnych dekad, dodatkowe zapotrzebowania na środki, dzienne zwroty środków dla części 64 – Główny Urząd Miar, w szczególności w ŚKLGUM, w zakresie: a) dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia – Centrala GUM, w szczególności w ŚKLGUM, b) dysponenta części 64 – GUM, który obejmuje dysponentów trzeciego stopnia, w tym Centralę GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Sporządza sprawozdania budżetowe dysponenta części 64 – GUM, który obejmuje dysponentów trzeciego stopnia, w tym Centralę GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Opracowuje wewnętrzne procedury w zakresie procesów realizowanych przez wydział, w celu zapewnienia sprawnej i usystematyzowanej realizacji zadań, w szczególności w ŚKLGUM


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca pod presją czasu.


W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

 


Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie BIP GUM, w zakładce "Praca w GUM".



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe i studia podyplomowe o profilu ekonomicznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w jednostkach sektora finansów publicznych w komórkach zajmujących się obsługą finansową

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość aktów prawnych: ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Umiejętności: komunikacja, współpraca, organizacja pracy, orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, rozwiązywanie problemów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu budżetu zadaniowego, księgowości i rachunkowości
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Obsługa systemu F-K Quorum
  • Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)
  • Znajomość ustawy prawo o miarach


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z budżetu zadaniowego, księgowości i rachunkowości

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-06-16
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Miar
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Elektoralna 2
    00-139 Warszawa

    Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/06/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi