Opis stanowiska pracy


Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw administrowania zasobami informatycznymi w Wydziale Infrastruktury i Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Departamencie Informatyki

00-950 Warszawa Al. Niepodległości 188/192

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • będzie odpowiedzialna za zabezpieczanie ciągłości działania serwerowni i jej infrastruktury technicznej, a także sprzętu serwerowego, w szczególności serwerów, macierzy dyskowych, urządzeń sieciowych SAN oraz urządzeń składowania, w celu zapewnienia prawidłowego działania infrastruktury technicznej
  • zarządzanie i administrowanie systemami infrastrukturalnymi w szczególności środowiskiem wirtualizacji serwerów, systemem tworzenia kopii zapasowych i archiwizacji, systemami raportowania oraz systemami wspomagającymi te procesy, w celu zapewnienia prawidłowego działania systemów
  • wdrażanie, utrzymywanie i rozwijanie Katalogu Usług IT, a także systemów wspierających proces obsługi użytkownika w szczególności ServiceDesk, w celu zapewnienia prawidłowego rozwoju Katalogu Usług IT
  • zabezpieczanie potrzeb Urzędu w zakresie certyfikatów komercyjnych, w szczególności certyfikatów do podpisów i pieczęci
  • udzielanie pracownikom Urzędu wsparcia technicznego w zakresie eksploatacji systemów i oprogramowania zgodnie z ustalonym zakresem, w celu zapewnienia należytej jakości, ciągłości i dostępności usług świadczonych przez Departament Informatyki
  • obsługę zgłoszeń w systemie ServiceDesk zgodnie z ustalonym zakresem i poziomem wsparcia dla systemów i usług informatycznych, w celu zapewnienia należytej jakości, ciągłości i dostępności usług świadczonych przez Departament Informatyki
  • proponowanie kierunków informatyzacji Urzędu, opracowywanie planów rozwoju utrzymywanych systemów informatycznych i oprogramowania oraz projektowanie i wdrażanie uzgodnionych zmian


Warunki pracy

Warunki pracy:


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełniają wymagania dostępności do nich. Brak dostępu do części pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy mieści się na trzecim piętrze budynku biurowego.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Ogólny zakres czynności na stanowisku pracy:


Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.


Czynności fizyczne:


1.      rozmowy telefoniczne zewnętrzne i wewnętrzne


2.      wysiłek fizyczny


3.      zagrożenie korupcją


4.      reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej pod adresem: https://uprp.gov.pl/pl/bip/praca-w-uprp/wzory-dokumentow.


Przekazanie dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.


W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu/osobistego dostarczenia do Urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow, https://uprp.gov.pl/pl/bip/praca-w-uprp/wyniki-naborow oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Dodatkowe informacje można uzyskać mailem pod adresem: rekrutacja@uprp.gov.pl lub pod nr tel. 22 57 90 452.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z administrowaniem systemami informatycznymi

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość systemów tworzenia kopii zapasowych
  • Znajomość środowiska wirtualizacji VMware i/lub Hyper-V
  • Znajomość systemów operacyjnych rodziny Windows
  • Znajomość budowy i działania urządzeń informatycznych
  • Znajomość biblioteki ITIL
  • Umiejętność redagowania informacji, dokumentacji i instrukcji
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Komunikatywność, w tym umiejętność argumentowania
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • certyfikat ITIL Foundation
  • certyfikat Veeam Certified Engineer
  • Przeszkolenie w zakresie administracji systemami tworzenia kopii zapasowych
  • doświadczenie w administracji środowiskiem wirtualnym opartym o VMware lub Hyper-V
  • przeszkolenie w zakresie administracji systemami serwerowymi Microsoft Windows
  • znajomość ustawy prawo własności przemysłowej
  • znajomość trybu udzielania zamówień publicznych w odniesieniu do przepisów polskich i europejskich.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie wymagań dodatkowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-04-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Al. Niepodległości 188/192
    00-950 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „DI-IB/GS” oraz numerem ogłoszenia 117994.

    Dokumenty można również złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem maila rekrutacja@uprp.gov.pl lub dostarczyć osobiście do Urzędu.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/03/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi